Postat de: ky | noiembrie 10, 2009

Oare ma iubeste !?

Vizualizez si eu statisticile blog-ului meu cu mandrie… si curios ma uit cum au ajuns unii din omuletii astia la mine :)…. pana aici toate bune si frumoase daca n-as fi gasit 2 persoane care au ajuns pe blog printr-un google search de genul:  “cum imi dau seama cand un barbat ma iubeste”

Ei bine imi pare rau daca n-ati gasit raspunsurile la intrebari aici… dar uite ca am sa ma conformez si am sa raspund dorintelor cititorilor…

Sa-ti dai seama daca un barbat te iubeste sau nu, ai mai multe variante si anume:

- ai putea sa-l intrebi ;)…(dar asta implica comunicare, deci atentie fa-ti temele inainte si adu argumente discutiei)
– ai putea sa-ti dai seama din atitudinea lui fata de tine (e mai dificila varianta asta daca nu ai studiat cel putin 3 ani de psihologie)
– ai putea sa-l testezi :D… gen sa-ti faci un id de mess si sa-l abordezi, vezi daca vrea sa se intalneasca sau nu … chestii pe care doar in filme vezi.. incearca sa nu te dai de gol scriind cum scrii de obicei, schimba macar fontul si culoarea  ;)
– ai putea sa-ti rogi prietena ta aia faina sa flirteze cu el … deja vorbim de double-agent shit
– sau ai putea sa faci o sedinta de fete care sa-si exprime parerea despre voi, daca va sta bine impreuna, daca se vede frumos din exterior relatia voastra s.a.m.d.

Printre alte site-uri am gasit si urmatorul in care zice asa:

Autor: andreea Data: Duminica;, 27 Septembrie 2009
nush daca baiatul pe care il iubesc ma place si el sau nu atitudinile lui fata de mine sunt:vb.cu mine,ii spune pr.mele ca am sanii mari si ca ma uraste pt.asta,iar cand o pr.de a mea se duce si il intreaba pe el daca ma place ii rasp.ca sa il intreb eu.

Matei a scris pe 27 Septembrie 2009,
Cea mai directa cale de determinare a realitatii este ca atunci cand esti cu el, langa el, foarte aproape de el si mai auzi o mica “rautate” referitroare la sanii tai cei mari, sa ii bagi brusc mana intre picioare ! Daca simti ceva tare, inseamna ca fantasmeaza ! Daca este moale, dar rau de tot, inseamna ca el ca ar vrea, saracul, dar ca nu are cu ce !


Responses

  1. =))) incepe sa-mi placa blogul asta al tau :))

  2. Multumesc :)

  3. nu cred ca ar functiona nici una din variantele tale

    1. daca il intrebi ai putea cadea de gasca sau o intrebare tampita gen “ma iubesti?” ar avea un raspuns la fel de tampit “da”

    2. atitudinea lui fata de tine nu inseamna neaparat ca te iubeste, sau te iubeste asa cum vrei tu. Aici intervine si factorul de auto-amagire din ecuatia asta si variabile sunt multe, ce a mai avut inainte, care e ideea ei despre o atitudine iubitoare.

    3 & 4. daca ajungi la teste de astea inseamna ca respectiva nu are incredere in el. ce importanta mai are daca o iubeste sau nu?

    5. sedinta de fete este absolut inutila! Am destule exemple chiar din viata personala in care relatiile se vedeau perfect din exterior si cand inevitabila despartire a venit toata lumea era atat de surprinsa

    – singura varianta plauzibila prin care eu vad ca ar putea o fata sa afle daca el o iubeste ar fi sa se faca invizibila si sa auda ce vorbeste el cu baietii despre ea

    – dar in fond si la urma urmei stiu si destui care afirma sus si tare ca isi iubesc femeia, dar cu aceeasi lejeritate mai iubesc si alte femei din cand in cand :P

    Deci ce conteaza oare mai mult? daca te iubeste sau daca te respecta, daca este sincer si daca este devotat relatiei cu tine? sau poate toate astea la un loc = love???

  4. u’r an idiot :> :))

  5. nush… ce sa fac ne intelegem fb dar ne am certat de doua ori prima data ne am despartit sh dupa doi ani ne am inpakt nu pot sa iubesc alt baiat te iubesc mult mai….:X:X:X:X:X:D:D:D:

  6. si nu stiu dak ma iubeste sh e sincier ce sa fac da ti mi nijte sfaturi va rog


Lasă un răspuns

Categorii

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

