Postat de: ky | Ianuarie 27, 2009

Mec

Azi am fost la McDonald’s sau cum zic unii Mec si ca tot omul pofticios am cerut 2 shake-uri de ciocolata, din pacate sau fericire am primit unul de ciocolata si unul de cirese sau ce era el.

Stau si ma gandesc cat de greu poate fi sa oferi omului ce-ti cere adica 2 shake-uri de ciocolata si nu de altceva, nu pare dar uite ca e, doar in Romania nimanui nu-i pasa sa faca o treaba buna. Frate esti gunoier -gunoieste frate bine ca asta ti-e meseria si daca nici pe asta nu o faci bine e clar ca ai o problema.

Daca fiecare omulet ar face ceea ce  ii dat sa faca tare bine ar mai fi si nu doar pt noi cat si pt tara asta periculoasa in care traim asa cum traim.


Responses

  1. Shake de cirese la „MeC” nu stiu daca exista…vanilie sau ciocolata. Dar poate e un sortiment nou…si daca e asa cred ca am sa merg sa mi iau si eu unul…Suna bine . Keep it real


Lasă un răspuns

Categorii

