Postat de: ky | Mai 7, 2009

Addicted

Ieri mi-a picat mess-ul n-am idee de ce pur si simplu nu a vrut sa se logheze am incercat cam tot ce sta in putinta unui utilizator pc.. de la reinstalat yahoo la dezactivat firewall inchis antivirus mi-a trecut prin minte sa reinstalez si windows-ul pana sa-mi dau seama ca…. WTF….. e doar un mess… cat de net addicted trebuie sa fii sa te gandesti la a reinstala un windows cand nu-ti merge mess-ul… m-am simtit ca atunci cand pleci in oras cu o singura liniuta la bateria telefonului si ai vrea sa suni pe cineva dar ti-e frica ca o sa-ti moara telefonul si cine stie cine te-ar putea cauta chiar daca sunt zile in care telefonul e mai silentios ca tine …. o senzatie nu prea placuta ce te face sa te gandesti ca sunt lucruri mici in viata fara de care nu poti sa traiesti o fi bine o fi rau … n-am idee dar imi place mess-ul meu si id-ul meu si o parte din persoanele din lista in cea mai mare parte.

Sunt lucruri fara de care nu putem trai lucruri mici fara de care viata n-ar fi asa cum e ea propun ca fiecare cititor din cei 10 care sunt😛 sa lase la coment cel putin 3 lucruri fara de care ziua n-ar fi la fel… o sa incep eu …

1. telefon

2. tigari

3. umor


Responses

  1. prieteni, tigari, cafea (inclusiv discutiile aberante de la cafea), telefon, televizor, tenshi, mess, depinde de zi…:) – weekendu fara vin😛 si dans, masina, etc

  2. 1. Calculator

    2. masina

    3. tigari

    4. prieteni

  3. 1. cafea
    2. dulciuri
    3. prieteni

  4. 1. prieteni 2. muzica 3. soare

  5. 1.Prieteni
    2.Telefon
    3.Calculator
    4.Antrenament karate

  6. My addictions:

    prieteni, familie, cafea, blog (scris pe blog sau citit alte bloguri), sex, messenger (practic tot de prieteni ca pe messenger nu stai singur), carti bune, family guy (si alte cateva seriale), telefon, mp3 player (adica de muzica de fapt).

    Nu neaparat in ordinea asta si nu neaparat toate cu aceeasi intensitate😉

  7. Mai pune virgule prin posturi:)

  8. Tu chiar nu te-ai gandit sa reinstalezi windowsul cand ti-a picat netul !?

  9. 1. AER(ul proaspat din Copou)
    2. apa (Izvorul Alb – Dorna)
    3. telefon (+ abonament nelimitat)
    4. laptop + internet
    5. inghetzata (vanilie cu caramel)

  10. „sa lase la coment CEL PUTIN 3 lucruri fara de care ziua n-ar fi la fel” se pare ca sunt si care nu stiu sa citeasca nu numai sa numere🙂

  11. Daca erai asa disperat, de ce n-ai intrat pe meebo?
    Nu exista 3 lucruri fara de care sa nu pot trai. Ma lipsesc destul de usor de orice. E rau sa fim dependenti, fie si de lucruri marunte.

  12. sex/pupat excesiv sau certuri matinale
    prieteni si 3in1(mild,strong,ice coffe)
    the doors si jim m.

  13. Am intrat pe meebo … nu la propriu sa nu traiesti … lucruri care sa-ti faca viata mai frumoasa era vb si fara de care sa ai impresia ca nu poti trai…

  14. 1. Cafea
    2. Portofel
    3. Telefon

    Asta pt ca ai precizat numai 3… dar, Andrei sunt si alte lucruri de care ai nevoie zilnic, fara de care nu poti trai. Trebuia sa ceri macar 10…dar, apoi 10 erau prea putine:D… Fara numar, fara numar, fara numar… asta ca sa te sacai putin;))

  15. repet: a zis CEL PUTIN TREI. asta inseamna ca pot fi cate vrei tu (o mie, zece mii) numai sa nu fie UNUL sau DOUA

  16. 3 Materie cenusie
    1 Oameni – dar nu perversi
    2 Frumusete


Lasă un răspuns

Categorii

