Postat de: ky | Mai 10, 2009

A bea sau a nu bea….

Puii mei stau in casa intr-o duminica seara si beau o rusoaica de 45 de ani (pentru necunoscatori asta inseamna o vodka ruseasca de 45 grade) o senzatia draguta, ma cuprinde intial o stare de greata sunt genul de om care bea tarie dintr-un foc (paharul peste cap) asa m-a invatat tata decat sa ai un chin lung si greu mai bine unul scurt si foarte greu :)…. cred ca alcool e raspunsul la toate problemele pe care le ai … esti indragostit bea ceva si ai sa vezi cum ti se schimba prioritatile …. esti suparata de neajunsurile vietii ia o Finlandia si vezi cum ti se schimba perspectiva…  Dupa ce am spus toate astea ma gandesc de ce am baut eu azi probabil din plictiseala sau poate ca sunt indragosit sau poate ca nu am ce-mi trebuie important e ca in momentul asta nu-mi pasa🙂 … important e ca acum totul e linishtit si happy….

Deci (sa trag o concluzie ca tot romanul …) prietene daca n-ai ce face bea ceva fumeaza … distreaza-te … fa ceea ce-ti place si garantat gustul vietii e mai dulce…. zambeste cine stie cine se poate indragosti de zambetul tau …


Responses

  1. ah si ti am mai zis da ma asculti :)) lineage e salvarea sau ceva de genu nu batranica rusoaica frate. ai uitat conexiunea. io m am lasat de cazinouri si tot ce implica mersul acolo(bani, batranele sau tinerele de diverse varste…banii sexati aiurea)…..toate de la l2😉 bafta

  2. „rusoaica de 45 de ani (pentru necunoscatori asta inseamna o vodka ruseasca de 45 grade)”
    Care este varsta medie a cititorilor blogului tau ?🙂
    Oricum sunt sub limita legala ca sa faca ceea ce ai spus tu acolo.

    Alcoolul raspunsul tuturor raspunsurilor ? Am zis eu ca o iei nasol….trebuie sa vin acasa si sa te bat…la cap….offf Andrei…femeile ce ti fac :))


Lasă un răspuns

Categorii

