Postat de: ky | Mai 11, 2009

Neata

Azi noapte n-am inchis un ochi n-am idee de ce pur si simplu organismul meu nu a vrut sa se duca la culcare…  partea buna abia acum urmeaza excluzand faptul ca pe la 13-14 o sa fiu un zombie …. cat de frumos canta pasarelele si aici ma refer la pasarile care zboara si ciripesc dimineata de dimineata cat de frumoasa e lumea cat de zambareata cat de fericita… doar dimineata vad oameni care zambesc in statie fara a numara pe cei care dorm pe ei toata ziua inclusiv dimineata… Ar fi mult mai frumos daca toate cunostintele mele n-ar numara oitele acum si as avea cu cine impartasi acest sentiment frumos… dar chiar si asa…

BUNA DIMINEATA  !!!

si cateva melodii sa taie greata🙂


Responses

  1. Buna dimineata! .. Nici eu nu am putut dormi, si eu voi fi un zombie, si mai trebuie sa plec si la scoala in 15 min.. traiasca dimineata!

  2. nici eu nu am putud dormi:)) am war cu publicAW si puNNisers da nu ma mai duc la munca azi plm…..

  3. la ce joc?😀

  4. Ti-am scris mai multe insa nu m-au lasat sa postez ca cica trebnuie sa completez toate rubricile. In fine oricum nu era de bine🙂

    PS: De cand mergi tu cu autobuzul ca sa stii ce se intampla in statie ?

  5. din moment ce stiu ce se intampla in statie inseamna ca trec pe acolo, daca mergeam cu autobuzul stiam ce se intampla in autobuz🙂


Lasă un răspuns

Categorii

