Postat de: ky | Mai 19, 2009

Where is the love ?

Din ce in ce mai des vad in stanga si dreapta despartiri certuri intre cupluri batai mai nou… si ma intreb….

De ce sa stai cu cineva doar de amorul artei ?

De ce sa-ti petreci timpul cu o persoana alaturi de care nu-ti face placere sa stai ?

De ce sa fii intr-o relatie in care nu-ti tresare inima cand o vezi ?

S-a dus pe apa sambetei romantismul care era candva, s-au dus zilele in care te plimbai prin copou de nebun cu o sticla de suc la jumate si 3 tigari in buzunar, cand stateai o noapte intreaga fara sa spui nimic doar uitandu-te unu la altu si zambind ca 2 prosti… acum ….”Buna ma cheama Vasile hai sa-ti arat cat de mare o am”….”Vai Vasile cum iti permiti eu sunt virgina, dar hai pe Bucium sa „privim” orasul” (mai toate femeile au avut inainte un singur barbat😛 ) … si e ok… nu zic ca nu e frumos sa faci sex ca gasca cu cine si cum apuci dar parca nici nu se compara cu sentimentul ala de a dori sa stai langa cineva zi si noapte, de a te simti ca la 16 ani cand o vezi si sa te gandesti de 10 ori inainte de a spune ceva ca nu cumva sa zici o prostie, de a-ti fi dor de ea la 5 min dupa ce v-ati despartit, de a dori sa faci ceva frumos doar ca sa-i smulgi un zambet si nu sa-i smulgi chilotii :P…

Propun sa postati la comment ultimul gest dragut pe care l-ati facut pentru persoana de langa voi … poate se aprinde beculetul si la altii dintre noi😛

Stiu ca ar fi trebuit sa incep eu dar pentru a nu supara pe cineva am sa zic ce mi-as dori sa fac cu persoana care va fi langa mine …

„Sa iau autobuzul CUG-Copou intr-o duminica seara pe la 22:00 (nici macar nu stiu daca circula la ora aia) sa ne asezam undeva in spate nu chiar pe roata cu o punga de bomboane si un pet de suc si sa mergem dintr-un capat in altu”


Responses

  1. Imi place sa fac lucruri frumoase pentru cei din jurul meu (fie ca am o relatie sau ca-mi sunt familie sau prieteni). Nu exista satisfactie mai mare pentru mine decat sa le „smulg” un zambet, doua,trei, in fiecare zi. Nu stiu daca reusesc de fiecare data. Nu fac tot timpul lucrurile dragute pe care mi-as dori sa le fac tocmai ca sa nu li se para o prostie, sau sa par disperata sau sa se sperie ca poate prin asta arat ca ma implic prea mult deodata.

    Cand sunt indragostita (sau cel putin cand cred ca sunt) fac tot posibilul sa fac persoana respectiva sa se simta apreciata si importanta si iubita. Dar…. de la o vreme ma cam temperez… pentru ca am vazut ca sunt persoane care iau gesturile astea drept „sufocare” si nu „afectiune”.

    Pana una alta eu personal tanjesc dupa romantism, tanjesc sa mi se faca surprize, sa primesc flori (lalele mai ales), sa fiu invitata la o „cina” romantica (un picnic in doi sub clar de luna :D), sa mi se dea mesaje multe si cat mai dragalas si stangaci formulate cu putinta. Tanjesc, tanjesc sa stiu ca exista cineva care sta ca pe ace si abia asteapta sa ma vada. Tanjesc… dupa multe lucruri dar ….

    ***Acesta nu este un comment egoist… desi asa ar putea parea😀

  2. mi s-a cerut si un comentariu in care sa scriu ceva concret. nu mi-ar ajunge numarul de caractere sa scriu atatea exemple asa ca aleg doar doua dintre ele.

    1. pentru un iubit pasionat de ziare i-am facut cadou de ziua noastra un ziar mare scris de mana in care am pus „editoriale” si „articole” cu bucati din scrisorile de la el, poze cu noi si versuri din cantecele lui preferate. mi-a luat mult timp sa-l fac insa nu s-a comparat cu nimic fericirea de pe fata lui cand l-a vazut.

    2. pentru sora mea careia i-a placut mereu sa primeasca la premiu carti si coronita… i-am facut cadou cand a implinit 27 de ani.. o coronita, diploma si carti legate cu panglica….exact ca la o premiere la scoala. radea cu lacrimi de surprindere si bucurie. a fost un moment absolut minunat.

    gata. si ceva concret

  3. […] să înţeleagă cineva greşit ceva). Nu mai dezvolt şi eu pentru că deja a scris Andrei despre romantism (sau moartea lui lentă dar sigură). Cu ocazia asta am avut şi eu la ce postare să pun drept […]

  4. Dar stii ca dupa cativa ani de relatie fluturii din stomac dispar si nu mai tresari de fiecare data cand o vezi? Sunt frumoase primele intalniri, primele luni de relatie, cu fluturi in stomac, primul sarut, primul „te iubesc” spus timid…
    Dar asta nu dureaza o vesnicie. Dragostea aceasta incipienta este inlocuita treptat cu intelegere, iubire, compromisuri… in cel mai bun caz. Sau, in cel mai rau caz, cu certuri, reprosuri si chiar batai, dupa cum ai zis si tu.
    Este foarte greu sa-ti dai seama cand aceste sentimente inlocuiesc fluturii din stomac si privirile stangance. Multi nu-si dau seama decat atunci cand este prea tarziu si pierd persoana de langa ei, sau nu-si dau seama niciodata.
    E foarte usor sa pui punct unei relatii doar pentru ca nu mai simti fluturii si nu-ti mai tresare inima ori de cate ori o vezi sau nu te mai gandesti la ea de zeci de ori pe zi…

    • Nu ziceam de evolutia unei relatii vorbeam de inceputuri cum inceapeau candva si cum incep acum. Mie unu mi-e dor de inceputurile alea cand se facea curte pe bune la fete nu doar ii aratai cheile de la masina portofelul si aia era… erau relatiile alea inocente si pure… de alea mi-e dor

      • Oh, ok… now i got it. Si mie mi-e dor de acele inceputuri. Dar cred ca mai exista si in ziua de azi inceputuri de genul acesta. Intotdeauna am fost putin geloasa pe cuplurile care se tin in brate si se saruta (nu intr-un mod vulgar) in ratb, fara sa le pese de cei din jur, de parca ar fi doar ei doi si iubirea lor. Sunt frumosi si se iubesc, chiar daca ea nu e blonda si siliconata, iar el n’are porche si portofelul plin de euroi…
        Hm… poate sunt eu o romantica incurabila, dar cred ca mai exista si un Georgel care stie sa astepte, sa-i dea flori, sa se piarda in ochii ei si nu-i arata din prima „cat de mare o are”.

  5. ai vazut before sunrise? well, daca nu, merita (si cu follow-up – before sunset). este acolo o faza care mi se potriveste – eu cred ca abia dupa ce am cunoscut omul de langa mine il pot iubi cu adevarat. cand ii cunosc calitatile si defectele. si cand stiu ca ma iubeste si nu uita sa o arate.
    iar plimbatul cu autobuzul duminica noaptea mie se pare extraordinar. si eu am cochetat intr-o vreme cu aceeasi idee.
    exemplu de chestie romantica pe care am facut-o cu iubitul meu de acum vreo 3 ani (care s-a facut praf si pulbere intre timp): ne-am plimbat toata noaptea pe strazile din bucuresti, cu opriri pe cate o banca si uitat la stele, intr-o noaptea de-nceput de iulie.🙂
    frumos post!

  6. @ky: ihi, si mie imi place perioada aia. si, da, mi-e dor🙂

  7. True…

  8. Ultimul gest dragut a fost acum o ora, cand i-am facut ceaiul (pentru ca este atat de ocupat, incat abia se mai ridica de pe scaun). Acusi urmeaza salata🙂

    Si mai pe la 17 urmeaza lucrul dragut pe care il face mai mult el pentru mine: imi pune frappe intr-o sticla de jumate si ma duce in Copou pe banca, isi ia o carte in mana (desi stiu ca numai de citit n-are el chef) si sta cuminte langa mine pana termin eu de citit portia de PR de azi.

  9. Uite ca am ajuns in sfarsit sa-ti las si eu ceva pe blog, ca altfel ma renegai. Bun postul tau. Tocmai cand ma pregateam sa-ti scriu ca romantismul e mort demult mi-am dat seama ca, de fapt, vad zilnic in jurul meu oameni care inca mai fac lucrurile despre care vorbesti si la care tanjesti tu. Vad mereu cupluri in ale caror priviri si gesturi se poate citi cat de mult savureaza fiecare secunda petrecuta impreuna si asta ma face sa fiu putin gelos.
    Cu toate ca momentan trec printr-o perioada in care ma intereseaza doar sa le smulg chilotii cator mai multe femei, mi-e dor de acele chestii aparent nesemnificative, dar care dau sarea si piperul unei relatii si sper ca intr-un viitor nu prea indepartat sa pot fi din nou acel Georgel despre care vorbea Alexa mai sus.
    Te intrebai de ce sa fii intr-o relatie in care nu-ti tresare inima cand o vezi ? De cele mai multe ori din lasitate sau din comoditate. Sa-ti dai seama ca fluturasii dispar si ca magia paleste e usor. Mai greu e sa recunosti asta si sa treci peste toate acele ganduri in care-ti spui ba ca „poate mi se pare”, ba ca „e doar ceva de moment”, ba ca „nu e ok asa, dar e comod” si sa faci ceva. De obicei e mai bine sa-ti vezi de drum.
    M-am luat cu scrisul si era sa uit esentialul: gestul frumos. Acum vreo 2 ore am gatit ceva pentru mademoiselle „fuck buddy”. Nu stiu daca poate fi trecut in categoria „gesturi frumoase pentru persoana de langa tine” avand in vedere relatia mea cu ea, dar simteam nevoia sa-i multumesc intr-un fel pentru prestatie. Stii tu… intr-un fel sau altul, cu totii platim pentru sex.

  10. Ultimul gest frumos pe care l-am facut…nici eu nu credeam ca pot sa il fac avand in vedere coordonatele.
    Mai intai coordonatele(pe scurt) si apoi gestul.
    Imi da papucii de 2 ori din aceleasi motive puerile. Dupa lungi discutii in care am incercat sa il ajut sa se inteleaga pe sine, am zis ca nu mai pot sa o fac si inchei orice discutie.
    Surprinzator…intelege. Constient ca sansele ii sunt infime, ma cauta zilnic ca ma vrea inapoi. Ajunge sa faca lucruri umilitoare pentru el. Le face pentru ca ma vrea si ca ma iubeste, ca am fost singura care a stat si l-a ascultat. (NU SUNT TEXTE). Ii vedeam ochii si figura chinuita, nu juca teatru. Imi suporta vorbele pentru ca se simtea vinovat. L-am respins si l-am chinuit si mai tare. Ma durea parca si pe mine modul cum ma purtam cu el, dar am zis ca merita…
    Hotarata si ferma ca nu imi calc in picioare principiile, imi ziceam sa il scutesc de umilinte si sa ii zic sa isi vada de treaba.
    Dar…Muzica pentru mine este un musai, iar mesajul transmis este atitudine…Intra in playlist o melodie care…(aici vine GESTUL) ma impinge sa scriu 2 pagini incarcate. Si tot aceeasi melodie ma impinge sa pun foaia intr-un plic si sa merg la el, sa intru ca un vartej in camera, sa las plicul pe pat si sa plec.
    Dupa cateva minute primesc mesaj (pt ca nu am vrut sa raspund la telefon…) ca ma vrea aproape. Dau indicatii si ce urmeaza e ceva incarcat emotional. Dubii inca sunt, dar am incredere ca e bine si ca va fi bine. Iar la mine sa ai incredere… este CEVA.
    In viitorul imediat urmeaza sa fiu impresionata si/sau sa ma amuz de stradaniile lui, oricare ar fi.

    …si eu care ziceam ca nu-s romantica…m-am uitat la prea multe filme.
    In orice caz, este gestul la care nici nu ma gandeam ca as putea sa il fac vreodata…


Lasă un răspuns

Categorii

