Postat de: ky | Mai 20, 2009

Amintiri din copilarie…

Ca tot suntem la capitolul cum a fost si nu va mai fi …. ei bine aseara dupa ce am scos catelul in parc sa-si faca siesta de seara, mi-a venit un dor nebun de a fi copil, bucuria mea ca pe langa Paul, omuletul care ma ajuta seara de seara sa nu ma plimb singur pe langa catel, am mai intalnit pe la bloc 3 omuleti cu care nu demult acum 10 -15 ani😛  jucam in parc tot felul de jocuri pe care am observat cu nostalgie ca astia mici din ziua de azi le-au uitat si prefera in loc de putina miscare sa „traga” un cs in retea sau in warcraft sau ce mai joaca ei… amintim doar cateva dintre ele: ratzele si vanatori, 9 pietre, sotron si multe altele….

Dupa lungi negocieri cu cei 4 omuleti cu tot cu Paul am hotarat: M-am dus la boxa unde am gasit una bucata minge putin desumflata si una bucata creta sparta dintr-un bloc de BCA.. am iesit afara si de la 23 pana pe la 01 noaptea am jucat patratica… pentru cei care nu stiu e un fel de tenis cu piciorul in 4-6-8 oameni fiecare cu patratica lui si cu functia lui: Somer, maistru, inginer, director… am ras non-stop de stangaciile noastre si de amintiri vechi dar frumoase…. partea buna abia acum incepe la o banca mai incolo erau 5 copii trecuti de 18 ani care au venit sa-mi ceara o bucata de creta sa joace si ei un Sotron.. ;)….. si uite asa mi-am adus aminte de copilarie cand se faceau grupulete de copii care jucau fiecare cate ceva care mai de care mai zgomotosi, singurul lucru care lipsea era un Brifcor🙂

Off topic: Tin sa multumesc celor 4 oameni care au dat comenturi la postul precedent si sa le bat obrazul celorlalti 150 care doar au citit :)…


Responses

  1. Minti !!!

    • Hahaha :)) …. tot noob ramai la dat cu piciorul in minge😛

  2. BA… te bucuri singur de amintirile din copilarie… nu esti singurul care tanjeste dupa o „patratzica” sau dupa … sotron.. sau .. 10 pietre .. ala da joc fain.. te fugareai ca tampitii prin spatele blocului ca sa nu te prinda ala cu mingea si poate poate puteai sa pui piatra la numarul urmator ca echipa ta sa castige ….
    Asa ca mai Andrei .. este bine ce ai facut .. dar nu uita … nu esti singurul pe lumea asta care tanjeste sa mai dea cu sutu in minge🙂
    o zi buna incontinuare la birou😛

  3. eu aş vrea să sar aţa😀 şi să joc badminton; nici un „flori fete sau băieţi, melodii sau cântăreţi” n-ar strica din când în când

  4. partea buna la varsta asta e ca nu mai ies certuri idioate iscate din oftica fiecaruia, dar merita efortul…. acum ma intreb ce urmeaza ? o gardiana !? sper ca acum nu mai primesc raspunsuri de genul ” esti prea mic” sau ” jucam doar cei peste 14 ani ” :)) . ATB

  5. Eu prima data mi-am adus aminte de cand ai spart geamul la „Reparatii Frigidere” cu mingea incercand sa-l nimeresti pe Pif. Si dupa de patratica si nemtoaica, si de cand jucam miuta si fotbal la mai multe porti in gardul viu (care numai viu nu se putea numi).
    Atat timp cat nu zici „I’m too old for this shit” tot ii bine.

    • Chiar daca as vrea sa nu zic … ne vezi jucand football in gradina din fata blocului la mai multe porti ?🙂


Lasă un răspuns

Categorii

