Postat de: ky | Mai 22, 2009

Lumea copiilor

Uite ca nu am uitat post-ul pe care vroiam sa-l scriu…

Stateam acum 2 zile in parc pe la un 01:00 cu Paul, doua doze de Nestea si un pachet de tigari… si ne gandeam cat de mica era lumea noastra cand aveam 8 respectiv 5 ani sau chiar mai mult… Totul incepea din fata blocului pana la magazinul Lebada si pana la Reparatii Frigidere in mare circa 500 mp in schimb pentru noi era imens… aceeasi senzatie am avut-o la un joculet online pe nume Lineage 2 unde ai un caracter pe care trebuie sa-l cresti in level odata crescut poti sa mergi in alte orase mai mari, joc pe care-l jucam cu un bun prieten Sebi, am plecat din satul natal in primul oras in care am avut bani de teleport si mergeam pe strada impresionati si speriati cat de mare este…. e mult de povestit….dar e un sentiment care te face sa te simti foarte mic in comparatie cu lumea in care traiesti dar in acealasi timp mandru ca ai ajuns acolo…. prima intrebare e „Cum am sa ma descurc” dar cu trecerea timpului locul imens se ingusteaza si devine ceva banal, ceva firesc…. cred ca e timpul sa ma mut :p….


Responses

  1. asa m-am simtit eu cand am venit in bucuresti. e un sentiment extraordinar🙂

  2. 🙂

  3. Când am fost la Londra şi eram doar doi oameni şi-o hartă … nu reuşeam să nu zic non stop fie tare fie în gând „Oh God, oh God, oh God … uite pe unde calc… uite pe lângă ce trec…. uite ce oameni văd…şi iar Oh my God, Oh my God. Şi apoi când să iau trenul să ajung la aeroport eram doar un om mic şi un bilet de tren (care nu mai pleca pentru că era un accident care blocase linia) şi un bilet de avion (pe care aveam să-l pierd dacă nu se debloca linia aia mai repede… şi o mare teamă şi din nou oh my God, oh my God. Acum râd când îmi amintesc dar ţin minte că teama aia era combinată şi cu o mare bucurie…. bucuria că am ieşit din cei “patru pereţi” ai mei.

  4. […] de vară By mihaelafrunza Inspirată de nostalgia lui Andrei cu privire la copilărie, meditam şi eu azi la vacanţa de vară şi la plăcerile pe care le […]

  5. foarte tare frate blog-ul tau…il citesc in fiekre seara si mi se pare mai mult decat interesant….hai sa fim iubiti

  6. yep, e foarte tare blogul😀

    O singura problema am si eu: unde tre sa apas ca sa ma intorc la homepage?

  7. am sa cad in butoiul cu melancolie blegoasa cu posturile astea ale tale😛


Lasă un răspuns

Categorii

