Postat de: ky | Mai 24, 2009

Drumul catre destinatie

Hmm… mai multe idei mai putine inceputuri, dar hai sa vedem….

Stau si ma gandesc cat de mult imi doresc anumite lucruri, persoane, sentimente, trairi, relatii si multe altele, lista poate fi infinita dar atunci cand primesti ceea ce-ti doresti parca nu e niciodata asa cum te-ai fi asteptat sa fie… poate ceea ce-mi doream de fapt era doar lupta pentru a obtine ceva si nu neaparat acel ceva… sa fie oare „Drumul” mai interesant decat „Destinatia”… poate… eu unul nu vad cum as putea sa ajung undeva fara sa alerg sa fac compromisuri sa ma zbat e ca si cum nu s-ar merita sa ajung acolo ca si cum locul unde as vrea sa fiu nu ar merita efortul din partea mea… a nu se intelege gresit nu vreau doar sa merg toata viata fara sa ajung nicaieri dar vreau sa ma bucur de obstacolele pe care le intampin in dorinta mea de a fi undeva…. multi dintre noi nici macar nu se bucura de „drum” si vor totul de-a gata dar unde-i satisfactia in asta ?… cineva spunea „Cu cat obtii mai greu cu atat satisfactia e mai mare”….

Eu unul o sa ma bucur de absenta lucrurilor pe care le doresc cat mai intens cu putinta… :)…


Responses

  1. Nenea, tocmai asta este … nu stii niciodata ce se intampla in timpul „drumului” sau in momentul cand ajungi la „destinatie” pentru ca fiecare drum respectiv destinatie sunt diferite, niciodata nu exista 2 situatii asemanatoare , si mai este o treaba .. dupa parerea mea .. cine stie .. poate .. destinatia e superba si e de o mie de ori mai faina decat drumul .. si zici nu mia vreau sa plec niciodata de aici .. ( bineinteles – dupa cateva sau chiar mai multe destinatii umblate.. stii la ce ma refer )..have a nice day …bye

  2. „Cu cat obtii mai greu cu atat placerea e mai mare”
    Nu e acelasi lucru cu ceea ce ai spus tu deoarece nu cred ca ai sadisfactie ca ai ajuns greu la acel rezultat, ci doar placere ca ai ajuns … una mai mare in functie de complexitatea „procesului”😛.
    Asta daca nu ma insel am zis o eu in liceu,binentzeles preluata de la mama. Off cat am sa va mai invat😛.
    PS: nu stiu sigur dar mama mi-a spus ca e o vorba celebra data de un personaj celebru: Napoleon.

  3. foarte frumos spus🙂 imi aduce aminte de un film asa-zis comedie, in care actorul principal sarea momentele care i se pareau lui neplacute in viata, ratand insa atat de multe momente frumoase. s-a trezit batran si singur.

    asadar, e foarte important sa te bucuri de experiente in cautarea realizarii unor scopuri. drumul e foarte important, poate mai important decat scopul, pentru ca drumul tine mult mai mult.

    • Click se cheama filmul cu Adam Sandler in rolul principal🙂

  4. exact! uite cum le stii tu pe toate, ca un om mare😀
    eu am o mare problema cu retinerea numelor. insa povestea nu o uit nicicum🙂


Lasă un răspuns

Categorii

