Postat de: ky | Mai 25, 2009

Ghici cine te ….

Sa ne jucam putin azi … e un topic pe care-l preiau de pe forum mai vechi sincer sa fiu nu mai stiu forumul respectiv dar suna cam asa:

Luati prima persoana de sex opus din lista de mess si adresati urmatoarea intrebare … NOI DE CE NU AM FACUT SEX PANA ACUM ?…. vedeti reactia postati discutia ca sa nu aveti probleme dupa in caz ca nu ati luat ignor aveti link-ul explicativ : https://kndrei.wordpress.com/2009/05/25/ghici-cine-te

O sa incep eu ….


Responses

  1. ok..o sa postez mai multe reactii desigur fara nume:

    1. Andrei: Noi de ce nu am facut sex pana acum ?
    *****: care noi?
    Andrei: noi doi
    *****: dc nu am facut sex?😐
    Andrei: da
    *****: pt nici macar nu e vorba de asa ceva
    *****: cel putin la mine nu
    *****: de la ce te`ai luat?

    2. Andrei: Noi de ce nu am facut sex pana acum ?
    *****: =))
    *****: da tu de ce nu ti ai luat medicamentele azi?
    *****: ti am zis de atatea ori sa nu uiti

    3. Andrei: Noi de ce nu am facut sex pana acum ?
    *****: noi 2 sa facem sex? =))
    Andrei: da
    *****: nici nu te-am vazut vreodata :))
    Andrei: true
    *****: auzi la el sex =)) hai ca te las ca te iei aiurea de acu =))

    4. Andrei: noi de ce nu am facut sex pana acum ?
    *****: da tu stii cu cine vorbesti?
    Andrei: daaa
    *****: pai noi pana acum ne-am intalnit o singura data,
    Andrei: si ce ?
    Andrei: asta nu e un motiv
    *****: parctic e imposibil sa faci sex daca nu te vezi cu un om
    aaa
    *****: online vrei?
    Andrei: nuu
    *****: ce dragutz
    *****: cred k pt a face sex tre sa existe o atractie
    *****: sau ceva…
    Andrei: si la noi nu e ?
    *****: nu stiu… eu te priveam asa cum se priveste un om care are prietena
    *****: asa k.. nu stiu
    *****: erai marcat cu semnul STOP

  2. eu: noi de ce n-am facut sex pana acum?
    ****: esti sigur ca n-ai gresit fereastra?
    eu: da. hai zi de ce
    ****: ca n-avem nicio treaba unu cu altu
    eu: dar n-am putea avea?
    ****: nu
    eu: d c?
    ****: ca esti cuplat
    eu: ce treaba are?
    ****: nu e frumos.
    eu: e prostii. dar ai vrea daca n-as fi cuplat?
    ****: nu.
    eu: de ce?
    ****: nush. poate. nu m-am gandit la asta pana acu

  3. prea tare faza … am incerkt cu un vechi prieten. ia uitati ce-a iesit.

    monik: noi de ce n-am facut sex pana acum?
    *****: wow. uite o intrebare la care nu m-asteptam de la tine
    monik: de ce?
    *****: ca nu credeam ca te intereseaza
    monik: sexul?
    *****: nu
    monik: da’ ce?
    *****: sexu cu mine?
    monik: de ce nu m-ar fi interesat?
    *****: k nu stiu, suntem amici
    monik: si e vreo lege prin care spune ca amicii nu fac sex?
    *****: nuuuuuuuu. doar ca…
    monik: doar ca ce… hai termina cu prostiile
    *****: doar ca daca nu iese bine dupa aia nu mai putem fi la fel de buni amici. si nici daca iese bine nu cred ca mai putem fi. complicat.
    monik: tu complici. mie mi se pare simplu.
    *****: e aiurea
    monik: adica eu sunt aiurea. nu ti-ai pune-o cu mine: *****: nu e asta. nici nu stiu ce te-a apucat.
    monik: ce conteaza . m-ai refuzat ((((
    *****: nu te-am refuzat. offfffff. doar ca nu inteleg
    monik: ce nu intelegi?
    *****: ne cunoastem de atata vreme si acuma te-ai trezit tu sa ma intrebi asta
    monik: pai zi daca te-ai gandit vreodata la asta
    *****: sunt barbat… tu ce crezi?
    monik:😀

  4. eu: raoul, noi de ce nu am facut sex pana acum?
    Raoul: tu chiar nu stiu
    Raoul:
    Raoul: stiu de faza
    eu: ce faza?
    eu:
    eu: m-am pierdut
    eu: hai zi-mi si mie
    Raoul: ca intrebi pe toata lumea si vezi ce iti raspunde fiecare
    eu: ah… ok

    eu: esti?
    ****: dap
    eu: noi de ce nu am facut sex pana acum?
    ****: :-O
    ****: lol
    ****: ce intreare
    ****: ca nu ai vrut tu
    ****: de ce?
    eu: asa.. si?
    ****: si?
    eu: de ce nu ai insistat sau ceva? i don’t know
    ****: pai
    ****: ai zis nu
    ****: cat vroiai sa insist?
    eu: ok
    eu: sunt mandra de raspunsul tau
    ****: adik?
    ****: lol
    ****: ce-ti veni?
    eu: te las in treaba ta
    eu: nimic, tudorel
    eu: o curiozitate
    ****: lol
    ****: de ce ma iei asa?
    eu: prea brusc?
    eu: trebuia sa fiu mai soft?
    ****: lol
    ****: nu
    ****: adik
    ****: de ce nu ai zis pana acum?
    ****: de ce am impresia ca nu vb cu ”numele meu”?
    eu: ba da
    eu: vb cu mine
    eu:😀
    ****: pai
    ****: don’t worry
    ****: o sa fiu mai insistent cand vin
    ****: promit
    ****:😀
    eu: ok
    ****: mi-ar fi placut sa zici da
    ****: a 3 a
    ****: a 4a oara
    ****: dar tu nu si nu

    eu: d-le seby, noi de ce nu am facut sex pana acum?
    eu: ?
    seby: ce zici
    seby:
    eu: raspunde-mi la intrebare
    seby: nu stiu
    seby: tu ce zici?
    seby: ai fi vrut?
    seby: faci misto din mine?
    eu: nu
    eu: e doar o curiozitate
    seby: nu stiu
    seby: desi as fi vrut
    seby:
    seby: inca iti mai doresti cu mine?
    BUZZ!!!
    eu: ce?
    eu: vai, dar era numai o curiozitate
    seby: sa stii ca te doresc daca vrei sa stii
    seby:
    eu: nu o promisiune
    eu: aaa da?
    eu: dar tu nu esti cuplat?

  5. Me.: noi de ce nu am facut sex pana acum?
    Lucian:
    Me.:
    Me.: doar vb de ceva vreme
    Lucian:🙂
    Me.: deci
    Lucian: [ai e veche relatia
    Lucian:
    Me.: ?
    Lucian: dar na ….poate esti virgina
    Me.: e veche relatia cui?
    Lucian: si vrei sa te casat virgina
    Lucian:😀
    Me.: da.,…voiam …dar nu mai vreau
    Me.: :))
    Me.: nu-ti place cu virgine?
    Lucian: nu prea
    Me.: de ce atunci nu mai sunt virgina
    Lucian: am avut si virgine
    Me.: i know
    Lucian: dar una versata e mai ok
    Lucian: :p
    Me.: atunci nu-s virgina
    Me.: :d
    Me.: cat timp am pierdut
    Lucian:🙂

    • tare asta :))

  6. el: noi 2?
    eu: mda
    el: am zis ca asteptarea creste placerea …
    eu: a da?
    el: ma termini
    a trebuit sa imi intreb colegii ce sa-ti scriu ca ma socasei
    eu: mai ai 2 variante: 50%-50% si suna un prieten, ca publicul l-ai intrebat :))

    el: ?
    el: care noi?
    eu: noi 2
    el: serios?
    el: cum de ti a venit intrebarea asta?

    • L-ai terminat ?😛

      • nu cred ca am apucat :))… nu de alta dar era cu publicul si-ti dai seama cata treaba as fi avut, ca doar si publicul a contribuit la raspuns, nu?😛 (joke)

  7. I say:

    noi de ce nu am facut sex pana acum?
    ea: vrei
    eu:da
    ea: de ce razi?
    eu: stiu nu te intereseaza dorintele mele
    ea: de unde ai stiut ca eu ma uit dupa barbati casatoriti?
    ea:doar
    eu:nu am stiut, doar ca m-am gandit d ecateva ori
    ea: vai, m-am dat de gol
    ea: si vrei doar noi doi
    ea:sau impreuna cu ela?
    eu:doar noi doi
    ea:dar o sa fie plictisitor
    ea:putem s-o punem sa cante la chitara
    eu:crezi?
    eu:sa s euite
    eu:si sa saliveze
    ea:vorbea ea ieri ceva de genul
    ea:ca vrea sa ma vada cand ajung in rai
    eu:pai numai bine
    eu:sper sa reusesc sa te fac sa ajungi in rai
    eu:o sa-mi dau silinta
    ea:cam greu…
    ea:nimeni nu a reusit pana acum
    eu:vb serios?
    ea:da
    eu:imi pare rau sa aud asta
    eu:revin
    ea:sa nu-ti para
    ea:asa cum ela asteapta the one sa…
    ea:asa si eu
    eu:pai sper sa ai noroc
    eu:desi asta inseamna ca ma refuzi
    eu:si tot nu mi-ai spus de ce..
    ea:ma pastrez pentru dragos
    ea:popa
    eu:dragos?
    ea:adventistul
    eu:il iubesti?
    ea:ela zice ca m-am indragostit de el
    ea:iar daca asta inseamna sa
    ea:nu-l doresc decat pe el
    ea:sa-mi imaginez ca-mi petrec tot restul vietii cu el
    ea:si cum ar arata copii nostri
    ea:atunci…nu cred
    eu:ma asteptam s azici da
    eu: oricum sper macar ca nu te-ai suparat
    eu:ca mi-am permis s ate intreb
    ea:nu, dar mai dezarmat putin la inceput
    eu:?
    ea:incercarea moarte n-are
    ea:o intrebare asa directa…ma dezarmeae
    eu:bine ca nu te dezbraca

    [editat pt a se intelege🙂 si pt a pastra id-urile anonime :P]

  8. Eu: Noi de ce nu am facut sex pana acum ?
    Ea: Pentru ca am facut dragoste….

    Asta mi se pare tare😛

    • vrei sa-mi spui ca te-ai culcat cu toate din lista ? /:) sau ma rog ai facut dragoste cu toate ? :P… Sau asta e raspunsul care ti-a convenit😛

  9. geniala ideea.
    citesc cine-ti comenteaza blog-ul si-mi dau seama ca se vorbeste despre oameni pe care-i cunosc.
    tre’ sa incercam asta 1data dar… cand suntem pe dragon😉

    • daca ar citi toti si nu ar posta n-ai mai avea ce sa citesti pune mana si comenteaza ca nu se supara prietena ta…. si era DINOZAUR


Lasă un răspuns

Categorii

