Postat de: ky | Mai 29, 2009

Sacrificii

Stiu ca am promis un post simpatic aseara dar din pacate sau fericire :D… m-am luat cu alte treburi si n-am mai reusit sa ma tin de promisiune … asa ca … incercam azi pe cat posibil sa facem un post simpatic despre sacrificii si anume….

Ma gandesc cam la cate lucruri marunte am renuntat in viata pentru a fi bine altor persoane, cate compromisiuri am facut, cate sacrificii… pentru persoane care poate nu meritau sau poate nu apreciau la adevarata valoare gestul altruist… in final ramanem singuri asa ca la ce bun sa-ti calci pe batatura ca sa-l faci pe cel de langa tine sa se simta bine daca nu ti se intoarce moneda ?…

Ei bine No moreit’s my way or the highway vorba cantecului…. daca e sa fim pe aceeasi lungime de unda bine daca nu ghinion putem sa ne traim viata la fel de bine si singuri indiferent ca suntem iubiti, prieteni, amici  …

Sunt persoane care incearca sa te schimbe din secunda in care le spui cum te cheama si sa te modeleze dupa bunul plac ca mai apoi sa-si dea seaama ca ceea ce ai ajuns nu e ceea ce-si dorea, lasandu-te schimbat si singur …. Cum poti sa ai pretentia sa schimbi un caracter format in 20-25 de ani in cateva zile, saptamani, luni si toatea astea fara ca acel caracter sa-si doreasca lucrul asta :)…. Neah… This is me, love me or hate me, I just don’t give a shh….


Responses

  1. eu una m-am consolat de mult cu ideea ca oricat ai vrea tu sa crezi ca e altfel…nimeni nu stie sa aprecieze…
    astefl incat, am renuntat sa mai caut aprecieri…sacrificiile pe care le fac, sunt doar pentru linistea mea, pentru impacarea mea cu sine, sa stiu ca daca am putut face ceva, am facut🙂

  2. corect ;))

  3. Si daca TOTI suntem buni si facem sacrificii pe care NIMENI nu le apreciaza atunci cine sunt oamenii aceia rai si insensibili carora nu le pasa de lucrurile bune pe care le facem pentru ei? Poate sunt si ei ocupati sa faca alte sacrificii pentru altii si de asta nu mai au timp sa le vada pe ale noastre. E de fapt un cerc vicios al sacrificiilor si al oamenilor compatimitori si generosi. Ce frumoasă e lumea in care traim😉

  4. na blea ca te comentez si eu…traim intr-o lume extrem de egoista. Fiecare isi cam vede de viata lui punandu-si pe primul loc binele pentru sufletelul lui. Altruism? da da… vezi-ti de treaba. Toate asa zisele gesturi de altruism au la baza interese. Poate unele sunt vizibile, poate altele nici macar propria persoana nu le observa. Asta se intampla in viata de zi cu zi si, din pacate, in relatiile care supravietuiesc doar de ‘amoru` artei’. In mare, sunt de-acord cu tine, insa atunci cand exista un gram de love, nu-ti mai storci creierul cu astfel de probleme existentiale. E prea invadat de ‘chimia’ care iti orbeste rationamentul. N-ai sa mai vezi sacrificiile si compromisurile, decat ca niste gesturi ce iau nastere instinctual, gesturi care nu mai au la baza interese si scopuri ascunse. Singurul lucru care te intereseaza este binele celuilalt…si-atat…ca doar, la urma urmei, asta face parte din dragoste, nu? In final, nu are rost sa te contrazici. Daca pana acum ai renuntat la lucruri marunte, ai facut sacrificii si compromisuri (poate din dragoste, sau nu) pentru persoane care nu meritau, de ce dintr-o data „No more” ? Asa cum ai zis si tu, asta ti-e caracterul pe care ti l-ai format in astia 20-25 de ani. Hai ca pt luni dimineata am gandit prea mult. La multi ani! :d

  5. Tu si un pic din Badea…Impotriva curentului…Insa ce e mai grav ca se gasesc „admiratori” pentru toti….
    Vrei nu vrei trebuie sa faci ceea ce ai facut pana acum…Altfel vei ajunge tu cu ala de latra in casa…intr o padure.
    Atunci cand faci ceva si te astepti sa fii rasplatit atunci e interes…Incearca sa faci din bun simt, buna crestere si …. omenie.
    PS: Daca atunci cand ai scris textul te gandeai la sambata(Dublin – bani)…e cu totul altceva…acolo trebuie organizare. Mi s-a intamplat is mie de multe ori insa nu stiu daca e unul asa de nesimtit sa plece fara sa plateasca…dar totusi se intampla. Pe curand😉


Lasă un răspuns

Categorii

