Postat de: ky | Iunie 3, 2009

Nesimtirea la volan….

Scuze pentru cine a trecut pe aici si nu a avut pe ce sa-si arunce ochii… am lenevit, promit ca am sa incerc sa trec mai des :P….

Azi vreau sa fac o dedicatie omuletilor de la volan in special taximetristilor, nu stiu cati dintre ei citesc blog-ul meu … dar sincer sa fiu nici nu ma intereseaza ….  am si eu o intrebare de ce legislatia rutiera nu se aplica si la masinile in galben ???  Zilnic vad taximetristi care intorc la semafor pe linia DUBLA continua fara nici o nepasare, taxiuri care intra pe contrasens, care parcheaza cate 3 unul langa altu fara nici o rusine ca na.. oamenii au de discutat cine pe cine a luat pe unde a mai dus cate o bunaciune ce comentarii „destepte” au facut la adresa ei, taximetristi  care ridica mana pe geam fara sa se uite la tine si se baga in fata ta….  De unde atata nesimtire de unde atata tupeu ….stiu ce inseamna sa conduci excesiv de mult zilnic dar asta nu-mi da dreptul sa-mi las bunul simt acasa….

Ca tot se apropie ziua mea de nume (in noiembrie) as vrea si eu o dacie din aia veche pe al 5 milioane sa  ma distrez pe strada care si cum nu-mi da prioritate pif-paf alonge, l-am pocnit …. chiar daca suna frumos si sunt convins ca toti soferii s-au gandit la asta cel putin o data in viata cand s-au simtit nedreptatit la volan, oare cati dintre noi ar avea inima sa faca asta ?…. Daca stai sa te gandesti si ciobanii din trafic, care iti taie calea ca dupa tot ei te injure, ai nostri sunt si probabil nu e vina lor ca sunt asa poate au fost molestati cand erau mici, sau poate n-au primit destula afectiune de la parinti sau poate….


Responses

  1. ai dreptate

  2. Daca ar fi doar taximetristii soferi indiciplinati, ne-am feri de ei si ne-am obisnui cu ideea, mai ales ca se poarta culoarea galben; dar din exprienta mea, soferi prosti sunt dupa cum urmeaza: 70% restul soferilor, iar 30% taximetristi, parerea mea😉

  3. Sa ii includem aici si pe cei care parcheaza masina ca pe limuzina si dupa ce te blocheaza cateva zeci de minute iti spun : ” 3 minute am stat , am fost la rds sa platesc ” … si altii mai mult sau mai putin vecini cu noi care isi lasa masinile peste noapte pe 2 – 3 locuri. Oare masinile lor nu se odihnesc bine pe un singur loc ???Au luat toti permisul in Arges !?


Lasă un răspuns

Categorii

