Postat de: ky | Iunie 9, 2009

Egalitatea intre sexe…

Timp de ani de zile femeile s-au luptat sa aiba aceleasi drepturi ca si barbatii si au reusit cica… sau au reusit pe planurile pe care si-au dorit sa fie egale…

Drept urmare amintim:

1. femeia care nu-si plateste sucul :)… e o preferata a mea … eu unul n-am nici o problema sa platesc la iesirile in oras cu domnisoarele dar vreau sa o fac ca pe o placere a mea nu pentru ca asa considera ea corect, ca i-a spus un frate mai mare sa nu-si plateasca niciodata bautura… ma rog … ma deranjeaza modul de gandire pe care-l au femeile respective si mai putin cine scoate banu, la urma urmei banii pe care nu-i ai azi s-ar putea sa-i faci maine, iar banii pe care-i ai azi s-ar putea sa-i pierzi maine, conteaza ca ai in suflet … dar revenind… eu unul m-as simti oarecum daca o femeie mi-ar plati consumatia m-as simti obligat sa „ofer” ceva la schimb …. dar de ce ma mira fetele isi „platesc” sucul😛

2. femeia care vrea si sta ca gasca …  de ce de fiecare data barbatul trebuie sa faca prima miscare, de ce o femeie nu poate sa fie sincera si sa spuna unui barbat „gogule imi place de tine”… neah….

3. femeia „virgina” … e femeia care nu stie in ce secol traieste drept urmare are impresia ca a face sex cu cineva inseamna sa-i dai actele pe casa😛

4. femeia prietenoasa… e femeia care te vrea langa tine ca prieten pentru ca esti prea ok sa-si bata capul cu tine intr-o relatie dar esti numai bun sa o ajuti si sa-ti planga pe umar cand un cocalar ii da papucii….

Si ca tot am ajuns la cocalari, sa nu creada lumea ca sunt misogin o sa amintesc si cateva categorii de barbati si anume :

1. baiatu lui tata… cu siguranta l-ati vazut in trafic e omuletul cu masina straina de se aduna noaptea pe copou cu alti prieteni.. chiar daca nu a facut nimic la viata lui e un barbat mandru ca are masina de peste 20 mii de euro, ca e pe numele lui taticu e detaliu🙂

2.barbatul cu hormoni … e omuletul care pentru o partida de sex e in stare sa o bata si pe mama lui… si desigur sa povesteasca altor prieteni ce tare a fost cat de bun a fost in pat el si ce tare a dat si in ce pozitii…

3. barbatul de insuratoare… e omuletul care te intreba de la prima intalnire cu cati barbati ai fost la viata ta, nu de alta dar dupa ce „si-a trait viata” isi doreste o relatie sincera cu o femeie „pura” pentru ca e timpul sa se aseze la casa lui….

4. Gasca… e omuletul care trateaza toate femeile ca pe bibelouri chiar daca nu asta-si doresc….🙂

As mai fi vrut sa trag si o concluzie dar ma uit ca e destul de lung postul asta si n-as vrea sa plictisesc…..


Responses

  1. de fapt zeci de ani au luptat, si inca mai au. pt ca misoginismul nu se lasa cu una, cu doua.

    dpdv personal, daca te intalnesti cu o tipa si ai alte intentii decat cele prietenesti (ceea ce e exclus, avand in vedere ca femeia prietenoasa e indezirabila pt tine), te poti oferi sa platesti un suc, ca doar nu-i cumperi masina. a plati acel suc e o simpla dovada de cavalerism, ca cedatul locului in autobuz sau deschisul usii pentru o femeie. iar a accepta sa-ti fie platita consumatia (ca femeie), nu-nseamna ca esti materialista, nici de vanzare.

    femeia „gasca” poate e doar timida. daca-ti place, ii spui. ca stii ca ea e timida. daca nu, nu. oricum, odata marturisit sentimentul, daca e impartasit si de ea, iti garantez ca-i va creste increderea in propria persoana si s-ar putea sa ia initiative mai interesante😉

    femeia-virgina… hmm. dreptul ei. de-ti place de ea, astepti. nu… nu

    femeia prietenoasa – un f bun prieten de-al meu e baiat. da, e intr-o relatie stabila si f misto, nu stiu ce-ar fi daca ar fi singur. dar n-am fi ajuns prieteni asa buni, care sa vb despre orice, cu siguranta.

    la cele 4 tipologii masculine sunt in totalitate de acord😀

    • am uitat sa trec feminista😦

  2. si feminismul asta e de mai multe feluri😉 pacat ca pt majoritatea oamenilor are doar conotatii negative.

  3. de obicei se vad doar partile negative in orice :)… daca nu am spus imi cer scuze dar sunt si alte categorii de femei pe langa cele mentioanate in post-ul de mai sus… sa nu crezi ca generalizez, la fel cum sunt si alte categorii de barbati😉

  4. mie nu-mi plac generalizarile, mai ales cele negative. daca despre o persoana anume pot spune ca iese in oras cu oricine doar pt a-i fi platita consumatia, nu pot spune despre o categorie de femei acelasi lucru. pentru ca asta duce la prostii gen „toate femeile-s curve/toti barbatii is porci”. daca e sa generalizam, macar sa o facem pozitiv, unde e cazul.
    eu nu vad doar partile negative, nici doar cele pozitive intr-un lucru. prefer sa ma concentrez pe cele pozitive, de fapt. sunt destul de egoista din punctul asta de vedere, pt ca ma influenteaza mediul. si de aia imi aleg mai mereu un mediu pozitiv. stau destul de bine cu vederea, de fapt. valorific pozitiv insa.
    seara frumoasa!🙂

  5. Prima categorie: mi se pare corect ca atata timp cat un baiat lanseaza invitatia la suc, sa si plateasca (asta daca este prima invitatie). Acum, nu cred ca saraceste daca plateste si el un cico acolo. Ca doar n-o invita la restaurant de 5 stele😉. Daca, in schimb, sunt deja intr-o relatie, mi se pare normal ca din cand in cand sa mai plateasca si ea.

    Femeia gasca: de acord cu Jane🙂

    Virgina: uneori se confunda cu gasca. Mai toate virginele sunt gaste.

    Amica: nu intotdeauna e asa. Poate au incercat, au vazut ca n-a mers si au decis, de comun acord sa ramana amici. Si se inteleg foarte bine asa.

    Barbatii: vad ca stii foarte bine😉

  6. imi place de voi ca la barbati nu ma contrazice nimeni :)… iar jane toate femeile sunt curve iar toti barbatii sunt porci diferenta o face cantitatea ;)…. cat de curve si cat de porci, e ca si cum ai spune ca toti oamenii sunt prostii si asa e unii mai mult altii mai putin dar cu totii au facut spus o stupizenie la viata lor…

  7. ce sa-i faci, am prea mult de luptat pt femei (in cazul asta). daca barbatii au o problema, se pot apara si singuri😉
    si nu, nu toate femeile sunt curve, nici toti barbatii sunt porci. fiecare e cu plusurile si minusurile lui, si nu vad nimic rau in asta. de fapt, cineva care mi-a fost drag la un moment-dat mi-a spus ca defectele unei persoane sunt atragatoare, pentru ca ele sunt cele ce individualizeaza. in anumite limite, insa🙂

  8. Ai uitat de barbatii care:
    1. fie se cred superiori femeilor si nu pot accepta o femeie care castiga mai mult decat ei
    2.barbatii care cred ca femeia este buna doar la cratita, sa faca vreo 5 plozi si sa se ocupe de educatia lor si sa incaseze bataie ori de cate ori mancarea nu este calda cand vin ei acasa la masa iar berea nu este rece😛

    Doar la astia m-am gandit acum…

  9. astia nu mai sunt barbati😉

  10. cu toate acestea, fix ei sunt cei care se cred cei mai barbati.

  11. exact…😉

  12. […] Tipuri: sunt mai multe tipuri de femei dar ele au fost enumerate candva aici. […]


Lasă un răspuns

Categorii

