Postat de: ky | Iunie 15, 2009

Midnight caller

Sambata am petrecut in Dublin, ce-i drept am cam facut abuz de anumite lichide, am ajuns acasa pe la 6 putin mai mult decat ametit si m-am accidentat pe scari … sa nu se inteleaga ca sunt un alcoolist notoriu dar na… te impiedici si treaz cand e zi afara, dar dimineata si putin ametit.. m-am lovit la genunchi chiar tare dar nu despre asta e vorba…

Duminica a fost zi de recuperare iar noaptea am avut parte de o surpriza mai mult decat placuta, am stat de vorba cu o persoana al carei nume complet nu-l cunosc nu mai putin de 4 ore si ceva la telefon :D…. am vorbit ca doi straini despre nimicuri, despre tot felul de prostii, am jucat „Ce incape intr-o cutie de chibrituri”, am spus povesti cu piticuţi si piticoaţe… si multe altele iar dupa timpul asta care nu a fost deloc pierdut mi-am dat seama ca ne cunoastem mai bine decat cunosc oamenii pe care-i stiu de o viata… e un sentiment placut sa poti sa impartasesti nimic si totusi atat de mult cu un strain :)…

Cred ca lumea uita sa socializeze in ziua de azi, uita sa vorbeasca cu cineva fara sa urmeze un scop anume sau sa aiba un tel de atins, pur si simplu sa vorbeasca despre nimicurile vietii si sa se lase purtati de val, fara sa-si faca planuri de genu… unde duce discutia asta, oare ce vrea de la mine, oare pot sa-i ofer ce-si doresti, oare, oare… si tot farmecul se pierde pentru ca fiecare vorbeste in treaba lui si nu reusesc sa vorbeasca amandoi… Ghinion… partea buna e ca pe langa faptul ca  sunt egoist si nu am sa-mi pun prea multe intrebari pe tema asta, sunt si realist prin urmare n-am sa-mi bat capul degeaba😉

p.s.  Am castigat un pariu pe care probabil nu am sa-l revendic din orgoliu …


Responses

  1. Mai…mai………….:)):)))) uite ca am ajuns si pe blogul lui Andrei….ca subiect de articol…ma rog poate nu eu…poate coversatia noastra…oricum …sunt mandra:>:>:>:)):)))

    p.s. Eu zic sa lasi orgoliul deoparte:))))))

  2. ei, ca sa vezi. se poate si femeie „prietenoasa”…

  3. poate nu😉

  4. pai parca era vorba de lumea de azi care „sa vorbeasca cu cineva fara sa urmeze un scop anume sau sa aiba un tel de atins”.

  5. pai da si femeia prietenoasa are intotdeuna un scop🙂

  6. uof… eu atrageam atentia asupra faptului ca tu te plangeai ca lumea urmareste mereu un scop atunci cand sta de vb cu altcineva. ei bine, si aici mi se pare ca fiecare dintre voi aveti un scop. deci tu reprosezi lumii ceva ce chiar tu faci.

    mie mi se pare normal sa existe un scop pt orice. „there are no selfless good deeds”. si nu vad nimic rau in asta.

    have a blast! e super sa cunosti pe cineva care te electrizeaza. enjoy the moment! and turn it into something beautiful!

    • Tocmai asta incerc sa-ti explic ca nu e nici un scop cel putin nu din partea mea, iau fiecare zi asa cum vine cu bune si cu rele si merg pe drum atata timp cat imi place drumul fara sa-mi imaginez destinatia…😉

  7. ce atata vrajba? =))

  8. dar nu e nicio vrajba :)) Andrei, te-ai simtit atacat?

    e vb doar de lamurirea unor „neintelegeri” generate de text. si de amuzament. zi frumoasa!

  9. nu m-am simtit atacat si chiar daca m-as fi simtit, iubesc confruntarile😉

  10. asa ma gandeam si eu. atata vreme cat sunt confruntari amuzante si/sau bazate pe argumente, mie mi-e bine.🙂

  11. 😉


Lasă un răspuns

Categorii

