Postat de: ky | Iunie 22, 2009

First time…

Banuiesc ca toata lumea isi aduce aminte cum a fost prima data, dar cati isi aduc aminte cum a fost prima data cand au baut excesiv, cand au fumat prima tigara, cand au dat primul sarut, cand au cerut prima data prietenia cuiva :)…. si alte prime dati care merita amintite…

Ei bine am avut parte de o prima data aseara n-am sa intru in detalii dar a fost foarte placut… am fost surprins placut, dupa care putin confuz, dupa care fericit :P…  stau si ma gandesc cat de putin ne trebuie sa fim fericiti, cateva cuvinte bine spuse intr-un moment „dificil” intr-o anume maniera… hmm… mai bine nu ma gandesc :)…

Ok… revenind la post… imi propusesem sa trag o concluzie desteapta plina de inteligenta dar sincer sa fiu in momentul asta imi pasa doar de mine… dar chiar si asa…

Traieste momentul, s-ar putea dupa sa-ti para si sa-ti doresti sa intorci timpul pentru a aborda altfel o situatie, un raspuns… lasa-te purtat de val mai bine sa regreti ca s-a intamplat, decat sa traiesti o viata cu „ce-ar fi fost daca”…


Responses

  1. True😉

  2. Nu e true…..e..very very very foarte true..hm..n-am mesaje..scriu aici:))

  3. sunt prea multi care traiesc cu intrebarea asta ” ce-ar fi fost daca…?”

  4. este genul de lucru pe care il spune un oportunist. (no offence) prefer sa fiu precauta decat bleaga. in the end, tot obtin ce vreau, doar ca stiu ca am facut-o cum am vrut eu si pentru ca am vrut nu pentru ca mi-era teama sa nu regret mai tarziu.

  5. s-ar putea sa fie prea tarziu … in the end… si atunci sa-mi zici cine a fost bleaga ?🙂


Lasă un răspuns

Categorii

