Publicat de: ky | Iunie 29, 2009

afara ploua, noua ni se oua !?

Eram putin suparat dupa-amiaza dar mi-am dat seama ca sunt lucruri mai importante in viata decat gastele care ne inconjoara …. drept urmare nici cu 10 min in urma in Iasi a plouat pericol de tare, genul de ploaie care te uda pana la piele in cateva secunde… e o senzatie super cel putin asa o percep eu … am incercat sa impartasesc sentimentul cu al meu catel… dar aparent nu suntem pe aceasi lungime de unda, nici macar nu a iesit din scara….

In concluzie cat timp afara ploua … I just don’t give a f**k….

Responses

  1. Nici nu ma mir ,catelusul tau nu a vrut sa imparta cu tine acelasi sentiment pe care tu il adori,ploua foarte tare


Lasă un răspuns

Categorii

