Postat de: ky | Iunie 30, 2009

Brain of a woman

Cu cateva minute in urma tocmai ce am incheiat o discutie cu o domnisoara, o discutie nu prea placuta dupa 2 saptamani de alte discutii mai placute.S-a incheiat fix aiurea, adica cu tot felul de vorbe aruncate pe nimicuri, care oricum nu-si aveau rostul chiar daca am fi fost casatoriti, cand nu-ti convine ceva spui ce nu-ti convine sau pleci si gata… fara nici un altfel de tam-tam care oricum nu rezolva nimic… OK si ca sa nu deviez de la subiect… De ce voi femeile nu puteti sa va exprimati sentimentele, trairile intr-un mod normal… adica puii mei daca sunteti suparate trebuie sa ghicim de ce in conditiile in care raspunsul la intrebare „Ce ai ?” e intotdeauna „Nimic” …. cele mai multe femei cer comunicare dar asta e primul lucru pe care nu-l ofera…. WHY !?… Eu sunt genul de om care ia lucrurile ca atare… adica daca-i verde, verde sa fie si tot asa… dar voi nu sunteti in stare sa spuneti o fraza adevarata plina de inteles atat pentru voi cat si pentru noi…. va mintiti constant si avem pretentia sa fi-ti sincere cu noi…scuze pentru persoanele care nu se regasesc in povestea asta dar in momentul de fata sincer sa fiu nici nu-mi pasa.. In momentul asta cred ca urasc toate femeile mai putin 3 care au fost intotdeauna sincere si care cand au avut ceva de zis chiar au zis…. restul D-zeu cu mila… prea multe gaste pe pamantul asta…


Responses

  1. probabil a fost din neatentie, insa „fi-ti”-ul ala se scrie „fiti”.
    in al doilea rand, daca dupa 2 sapt de discutii misto se intampla sa existe una mai nasoala, asta nu inseamna ca toate femeile din lume-s gaste. nici macar persoana care te-a enervat atat de tare! matematic vorbind, eu zic ca raportul 2 sapt misto/o discutie absurda e destul de bun. foarte bun chiar😉
    in locul tau, nu m-as pripi sa trag concluzii la cald. mai intai m-as calma si as gandi lucid. ca sa nu mai vb de faptul ca daca cineva te-a enervat asa tare, inseamna ca nu-ti e atat de indiferenta.
    n-ar strica sa dai dovada de putina empatie si sa te-ntrebi ce s-a-ntamplat cu ea… poate sufera de PMS (mie mi se mai intampla), moment in care se enerveaza mult mai usor si nu-i convine nimic. poate a avut o zi nasoala si cand a sperat ca tu vei fi cel care s-o inveseleasca a dat de o persoana care asteapta doar sa primeasca mura-n gura, fara sa „munceasca” deloc si fara sa o sprijine fix cand avea mai mare nevoie. e tare usor sa fii cu cineva cand acesta e mereu optimist si-ti vine mereu in intampinare, nu toata lumea e in stare sa inteleaga si sa accepte ca nimeni nu-i perfect si mai are si momente de slabiciune din cand in cand.
    eu zic ca n-ar strica sa te gandesti un pic la chestiile astea. bineinteles, daca tii cat de putin la persoana respectiva. sau daca vrei sa ai vreodata o relatie care chiar sa conteze.

  2. de cand ne cunoastem noi jane ?🙂 … ti-am dat impresia ca sunt o persoana care se enerveaza sau scrie post-uri la draci ? :)… postul asta era o intrebare din cate-mi aduc eu aminte … nu am cerut nici un ajutor la „problema” mea, consider ca sunt destul de matur sa-mi iau singur deciziile… intrebarea era de ce voi femeile nu sunteti sincere in primul rand cu voi, de ce va este atat de greu sa va exprimati dorintele… de ce sunteti gaste ? ee simplu si nu am generalizat pentru ca am dat eu peste o femeie mai „speciala” nu, am generalizat pentru ca TOATE sunteti asa…

  3. ne stim de prea putin timp pt a folosi macar cuvantul „ne cunoastem”. sincera sa fiu, as fi preferat sa fie un post scris la enervare. pt ca daca a fost scris atunci cand erai calm, e nasol rau. daca cineva isi permite sa generalizeze in asa hal si sa bage jumatate din populatia pamantului in aceeasi oala, punand eticheta de „gaste”, imi pare rau. chiar e aiurea.

  4. imi permit sa generalizez si sa bag toata populatia in aceasi oala, nu doar jumate ce te face sa crezi ca barbatii sunt mai putin gaste decat voi ?….

  5. si femeile, si barbatii=oameni. oameni care gresesc. unii lupta sa devina mai buni, altii nu. generalizarile fac rau, in orice context😉

    daca si barbatii sunt gaste (conform afirmatiilor tale) – hai sa zicem gascani, de ce post-ul tau se refera exclusiv la femei? din el nu se intelege ca oamenii, de orice sex=gaste.

  6. se intelege intr-un post anteriori unde daca-mi amintesc bine am zis lucru asta… de ce e doar despre femei … hm… pt ca la randul meu sunt si eu un gascan si chiar daca as incerca n-as putea sa fiu obiectiv, toate posturile isi au ecoul din viata mea drept urmare a iesit asta cand o sa ma supere un prieten nu o sa mai fie dedicat femeilor..

  7. poate cand o sa te supere prietenul o sa scrii despre el. sau despre „unii baieti/barbati”, si nu despre toti.

  8. daca o sa fie o caracteristica generala care se regaseste la toti oamenii am sa generalizez din nou😉

  9. de ce nu lasi oamenii sa stea linistiti si invizibili pe mess?

  10. pe cine am deranjat ? :-??

  11. nu stiu, asta am presupus ca e din comentariul pe care l-am primit pe mail (fiind abonata la comentariile acestui post), dar care nu mai exista pe blog🙂

  12. bai, voua va trebuie o partida buna ca sa va stingeti. lasati palavrageala.

  13. eu momentan nu-mi doresc cu nimeni o partida buna, iar cu cine-mi doresc nu pot deci…. o sa mai palavragesc pe aici….🙂

  14. draga veveritza, daca ai o confruntare de idei sau daca nu-ti convine ceva si combati acel lucru, nu-nseamna ca tre sa ajungi in pat cu oponentul tau. bine, stiu c-ai spus mai mult in gluma chestia, dar totusi… plus ca palavrageala asta e si ideea unui blog.

    draga andrei, hotaraste-te: nu vrei cu nimeni sau vrei totusi cu cineva cu care nu poti? si, ca sa facem lucrurile mai interesante, de ce nu poti?

  15. :)… ca nu se poate si nu vreau cu nimeni daca nu pot cu cine vreau, asta momentan … am tendinta de a ma indragosti foarte repede, ma plictisesc si mai repede ce-i drept dar na… :D… si ce ai tu cu veverita daca ea zice ca asa trebuie … astept o propunere de la tine😛

  16. o dar vai continuati..incepe sa-mi placa…


Lasă un răspuns

Categorii

