Postat de: ky | Iulie 2, 2009

It’s hard to be perfect…

Incerc pe cat posibil sa-mi traiesc viata fara compromisuri, fara regrete si fara amintiri… de ce fara amintiri pentru ca a trai in trecut inseamna a nu trai in prezent sau viitor…. e destul de greu, de asta am si zis ca „incerc”, timpul ajuta si el in masura in care poate restul depinde de mine. N-am sa mai deschid subiectul asta, l-am discutat in posturi anterioare… acestea fiind zise sa gandim happy thoughts…

In ultima vreme am mers foarte mult pe jos mai ales noaptea, se face ora 2 si n-am stare in casa trebuie sa ma plimb… in seara asta am fost la McDonalds din Nicolina … foarte penibil sa ajungi la McDrive pe jos :)…. partea buna e ca omuletul de la primul geam a fost amabil si nu m-a trimis sa vorbesc la perete, unde se fac comenzile desigur cand esti cu masina, ca ar fi fost de vis…. buun… mi-am luat un sandwich, o portie de cartofi si o cola fara pai desigur…. gasca de mine nu ceruse am crezut ca e o chestie standard si ca nu trebuie sa spui … vreau si pai la suc… nu am mers foarte mult pana sa-mi dau seama chiar daca initial asta era planul … m-am intors am luat pai… as fi vrut un pai cu scuze, aparent domnita de la al-2-lea gemulet ramasese fara scuze, poate s-au dat na…  n-am sa intru in detaliu cum unii oameni nu sunt in stare nici de atata lucru.. din nou e un subiect epuizat…. cam atat pe seara asta … ne auzim maine probabil ….

A sa nu uit… fac show sambata, domnisoarele simpatice au intrarea moca :P…. pentru detalii YM me „katana_andrei”….

p.s. in caz ca va intrebati de ce acest titlu la post… ei bine pentru ca sunt si pentru ca e destul de greu….🙂


Responses

  1. fa si tu showul peste 2 sambete… ce dracu. parca o faci anumita

  2. :)) facem si atunci😉

  3. da stiu…si la mine e foarte greu=))scz dar nu m-am putut abtine…


Lasă un răspuns

Categorii

