Postat de: ky | Iulie 3, 2009

Stay away…

Ma tot chinui sa incep cumva de 5 min dar nu-mi iese…. asa ca incepem altfel…

N-am inteles nicioadata de ce dupa ce esti cu cineva urmatorul pas e sa rupi orice contact… sa stergi id-ul de mess, sa stergi numar de telefon, sa dai ignor, sa stergi poze, conversatii si altele… care ar trebui sa te faca sa uiti ca ti-ai pierdut o mare parte din timpul tau alaturi de cineva de care ti-a facut placere… de parca ai fost un alcoolist si acum incerci sa-ti revii si primul pas spre dezalcoolizare ar fi sa scapi de tot alcool-ul din casa… Nu suntem roboti nu ne putem reseta si o lua de la capat fara sa acceptam ca fiecare om care ne trece pragul si intra in viata noastra isi lasa intr-o masura mai mare sau mai mica amprenta in trecut, prezent si mai ales viitorul nostru… e ca si cum ai incerca sa uiti ca in clasa a 5-a ai luat bataie sau de unde ai cicatricea din cot….

A nu se intelege gresit e foarte greu sa ramai prieten dupa o relatie frumoasa mai ales daca despartirea a venit dintr-o parte si nu a fost un lucru comun sau daca a survenit in urma unei „greseli”…. dar chiar si asa sunt lucruri comune care candva v-au legat  sunt amintiri, sunt discutii sunt…. defapt nu e nimic, indiferent ce am sa zic eu aici urmatoarea despartire a oricaruia dintre voi se va termina cu un mare ignor a celuilalt, defapt nu chiar … daca nici unul din parteneri nu-si gaseste pe cineva cat de curand, probabil va mai fi o partida de sex cu multe intrebari :)…


Responses

  1. eu suspend legaturile dupa despartire, pe termen nelimitat. am nevoie sa ma refac, sa ma reconstruiesc si sa ma redescopar. am nevoie sa fiu singura si sa uit de tristetea recenta pentru a putea fi in stare mai apoi sa-mi amintesc de bucuria traita.

    fiecare face asa cum e mai bine pentru el, iar nimeni nu ii poate reprosa acest lucru. legaturile pot fi reluate intr-o oarecare masura dupa acea perioada de recuperare, insa, cel mai adesea, raman rupte. acesta e riscul oricarei relatii, pana la urma: ca se va termina.


Lasă un răspuns

Categorii

