Postat de: ky | Iulie 5, 2009

Take it all…

Nu am inteles niciodata oamenii care se multumesc cu jumatati de masura… azi am avut parte de un exemplu de genul si e ciudat, cel putin pentru mine… adica daca vreau o cola nu e normal sa fac tot posibilul sa o am, in loc sa dau iama in toata sticlele de fanta ? … ok.. e imposibil sa am o cola, puii mei naspa, viata nu e intodeuna cum ne dorim dar…. ai rabdare sa ti se faca pofta de un alt suc… sau bea ce-ti iese in cale … dar dupa ce cauti la toate magazinele cola…. sau poate ca nu ai vrut niciodata o cola tocmai de asta e asa usor de inlocuit cu orice alt suc de mana a doua…

In principiu … fiecare bea ce vrea, cand vrea, cum vrea si mai ales cat vrea …. un fel de orice, oricand, oricum, oricat ;)… doar suntem niste gaste cu totii de ce sa mancam orzul :P…

p.s. azi am chef de orice :)…


Lasă un răspuns

Categorii

