Postat de: ky | Iulie 17, 2009

Sezon 2

Salutare tuturor cititorilor de aberatii, filozofii si alte prostii, postate de gaste plictisite cu prea multe idei sau care se cred prea destepti sa nu imparta din cunoastere si cu restul muritorilor de rand :)….

Am revenit cu sesonul 2 din blog-ul meu…. si cu o idee care mi s-a parut mie foarte draguta…

Eram azi la CFR cu o prietena sa-si cumpere o shaorma, dar a luat un bilet Iasi-Bucuresti ca nu mai era varza pentru shaorma… mi-a venit urmatoarea idee care se poate aplica si pentru autobuze ….

„Vagonul cu peripetii” (am zis ca asa vreau sa se numeasca)

Se vand bilete traseul n-are importanta… cate 2 oameni in compartiment… baietilor li se face poza, fata alege baiatul cu care vrea sa-si petreaca urmatoarele ore… partea buna e ca nu prea ai unde sa fugi, puii mei esti in tren adica … cobori la prima ? si eu :P…. parte proasta e ca s-ar putea sa vrei sa sari din tren :P  s-ar vinde prezervative cu gust de seminte de bostan, lubrifiant, lumanari parfumate, reviste sexy si in functie de lungimea traseului… teste de sarcina :)…

( ATENTIE VIDEO CONTINE VERSURI OBSCENE !!! )


Responses

  1. ne-ai indus in eroare. credeam ca ai renuntat de tot. bine ai revenit in blogosfera🙂

  2. asta suna a bordel mobil:))

  3. bug: misto ideea, felicitari :))
    andrei: danke
    andrei: poti sa scrii la coment acolo😛
    bug: ce? :))
    andrei: misto idee felicitari :)))


Lasă un răspuns

Categorii

