Postat de: ky | August 20, 2009

Si totusi iata :)

Dupa multe zile de uitat pe pereti, de gandit, de cautat scuze la insistentele bunilor prieteni de a mai scrie ceva aici, mi-am facut curaj, chiar daca nu am nici o idee de baza sper ca pana al sfarsitul franzei sa gasesc un subiect destept, chiar daca e destul de tarziu in noapte, mai exact 3:47… daca va intrebati de ce nu dorm, se manifesta insomniile de toamna :P…ok sa gasesc un subiect interesant ….

Am jucat la loto 6/49 si am asteptat, ca orice roman doritor de un castig usor si substantial, extragerea… ei bine vine…

1-ul numar extras 44: ups il am :D…mai trebuie doar 5, imi faceam planuri ce-mi cumpar prima data… o da…. mini John Cooper works cabrio, neagra desigur

al 2-lea numar extras 7: ooo da este, in acelasi chenar adica wtf.. mai sunt 4..

al 3-lea numar extras 5:  am 4  :(… ghinion … dar e ok si 5 numere, adica puii mei decat nimic e ok

al 4-lea numar extras 47: am 11… asta e 4 numere tot iau ceva … e ok scot si eu o fata la o pizza pe banii astia😛

al 5-lea numar extras 23: am 24😐 deja imi pierdusem interesul si incepuse sa injur pixul ca nu facuse si el putin la stanga cand completasem talonul

al 6-lea numar si ultimul extras 36: am 37…. clar nu e de mine jocul asta…

Apropo cine castiga la categoria 1 imi vreau si eu banii pe biletul asta inapoi😛


Responses

  1. bine ca ai revenit
    aici jackpotul e de 140 mil euro
    cam nasol, nu?


Lasă un răspuns

Categorii

