Postat de: ky | August 25, 2009

The one…

Am fost intrebat zilele trecute de ce sunt singur… nu e o alegere de care sunt mandru dar as vrea ca urmatorea prietena sa fie the one… chiar daca finalizarea nu e o casatorie cu 5 copii, din care 2 adoptati… dar pentru un moment as vrea sa cred lucru asta… as vrea sa ma indragostesc ca atunci cand eram copil si credeam ca un prost ca voi fi fericit alaturi de ea pana la adanci batranete…. sa-mi fac planuri de viitor stupide, sa ne prezentam parintilor, sa ma cert cu ei ca doar na… nici o fata nu e destul de buna pentru o mama la fel cum nici un baiat nu e destul de bun pentru un tata :)… sa mergem in club si dupa primul shoot sa danseze „obscen” cu mine :P…. sa ma duca in carca acasa dupa o betie crunta si sa ma certe, sa dormim impreuna pana la amiaza, sa aiba grija ca in fiecare seara sa am sucul pe partea mea de pat mai ales cand ajung beat :P…. sa fiu invidiat de prieteni si nu doar pentru ca arata bestial dar pentru felul in care gandeste si se comporta… sa-mi spuna la o nunta ca ma vrea acum si sa facem sex nebun in masina parcata in fata restaurantului…. sa ma scoata in oras cand nu mai am un ban… sa pot face gesturi romantice fara sa ma creada un natarau indragostit, sa-i cumpar cadouri scumpe si sa o rasfat fara sa fiu luat de prost…. sa ma cert cu ea ca nu ma duc la examene :)… sa fim doar noi doi si restul lumii… sa nu ma gandesc de 2 ori inainte sa-i spun „te iubesc” …..sa-i fac un ceai cand are durerile din luna si ea sa tipe la mine ca nu are nevoie de nimic iar eu sa-i zambesc… sa o gandil pana plange… sa ne batem cu pernele pana unu se raneste si tipa… sa ne certam de la lucruri inutile doar sa aveam un motiv de impacare :P…

Sa fiu gelos intr-un mod stupid dar care sa o atraga…sa stam toata noaptea cu ochii in gura vorbind despre nimicuri si sa ne spune „noaptea buna” de 10 ori pe noapte chiar daca nici unul nu vrea sa doarma iar dimineata sa fie ceea mai frumoasa cu parul valvoi si ochii mici de somn… sa-mi fie ceea mai draga cand sta bosumflata… sa ne tinem de mana cand ne plimbam pe strada si sa ne sarutam patimas fara sa ne pese de lumea care se uita ca la masini straine ….

Cer prea mult oare !?…. cu siguranta dar nu-mi pasa… sunt genul de om care nu se multumeste cu jumatati de masura asa ca… am sa astept gasca care sa ma faca sa premeditez crima… pentru ca n-ai iubit niciodata pana nu te-ai gandit cum sa o ucizi pentru a o nu mai avea nimeni :P…


Responses

  1. ăăăăăăăăăăăăăă……DA!

  2. adica mi-ai dat reset!
    the perfect love story! cred ca oricine viseaza la asa ceva, dar prea putini ajung atat de departe

  3. Trezeste-te ba baiatule….!!!
    Iar te-ai apucat de Finlandia?
    Te-o fi blestemat s-o iei ranza vreo fosta gasca!

  4. Nu ceri prea mult, ceri ceva de care are fiecare dintre noi nevoie ca sa fie fericit. Si iti urez de asemenea sa o gasesti cat mai repede. Mi-a placut postarea ta🙂

  5. breee,bun blog,bun bun :))

  6. […] visul imposibil By andreeapsk Leave a Comentariu�Comentarii Categories: Uncategorized https://kndrei.wordpress.com/2009/08/25/the-one/ […]

  7. hehehe…bah frate…nu te cunosc…dar am o banuiala ca avem aceleasi gusturi…chiar si la femei..:)))))))))))))))))))))))))))

  8. Ma bucur sa intalnesc persoane care gandesc……. stii k sunt indragostit (alex – iubitul mirelei) si am sa ma leg de faza cu “the one” …. iti doresc sa ajungi sa simti si sa faci ceea ce ai scris…. si pe mine ma tot intrebau prietenii/ele “de ce singur”….. eu am 5 ani de cand nu am avut o relatie pt k eu toata viatza mi-am dorit ceea ce scrii si tu acolo (90%) ..insa e f greu sa gasesti asa ceva si te sfatueisc k atunci cand se va intampla, sa renunti la tot pt a o face fericita ! Ai sa descoperi k esti in stare si se vor intampla chestii mai frumoase decat sexul in masina din fatza unui club care totusi e tare k idee … nu pot si nu trebuie sa scriu multe dar iti dau exempul ….momente cand ai sa stai noaptea sa o privesti cum doarme si ai sa simti k esti fericit si nu mai ai nevoie de nimic pe lume ! jos palaria pt “the one “ P.S. : am dat reply in prima faza din greseala la „chef de viata”

    • Iti multumesc pentru coment si apreciez intentia, in schimb pentru ca sunt foarte direct de felul meu, lucru pe care poate n-ai apucat sa-l observi am sa-ti spun cateva lucruri, pe care sper sa nu le intelegi gresit:

      – cand faci un coment sau scrii intr-un loc public ai grija sa nu folosesti prescurtari care sa-ti puna la indoiala capacitatea de a alcatui o propozitie in lb. romana;
      – cand vorbesti de romantism, dragoste, iubire… in nici un caz, nici daca esti amenintat cu, castrarea nu compari asta respectiv „the one” … cu sexul in masina in fata clubului „care totusi e tare k idee”, e ca si cum ti-ai compara iubita cu o prostituata ….
      – incearca sa fii coerent in exprimare, mi-a fost foarte greu sa-ti inteleg comentul…

      Sper totusi sa nu intelegi gresit „mustruluirea” asta, e cu scop educational … :)… bafta

    • fiecare are felul lui de a iubi si fiecare isi imagineaza cum vrea relatia ideala…de altfel, din orice perspectiva privesti, nimeni nu este in masura sa judece daca e bine sau rau, frumos sau urat ce isi doreste un om
      la ultima numaratoare eram 6.669.705.650 de oameni pe pamant si toti suntem diferiti si tocmai asta este tot farmecul

  9. Multe vrem noi de la viatza asta, dar din pacate nu tot ce zboara se mananca…Viatza nu e intotdeauna ceea ce vrem noi sa fie. Ce ai scris tu acolo e foarte frumos, dar totusi este un vis si trebuie sa ai grija cat de mult visezi si cat de mult traiesti. Nu stiu cat de sanatos e pentru tine/ viatza ta sa astepti atat de mult ca un vis sa prinda forma. Trebuie sa-ti aduc aminte ca existenta noastra pe lumea asta e limitata, iar noi ne apropiem de limita cu pasi de gigant?? Eu nu zic ca trebuie sa renunti la visele tale (nici gand, si eu am o gramada) ci doar sa incerci sa le atingi putin apoi…gata….treci la urmatorul pentru ca genul de vis descris de tine mai sus ar putea sa-ti ia o viatza intreaga sa-l materializezi. Sa intorc putin subiectul si pe partea ailalta, imi pare ca tu esti indragostit, sau cel putin asa pare din ce scrii tu acolo ori totul este o melancolie, dorul dupa ceva ce tu ai pierdut si-l/o vrei inapoi. Oricum, stai linistit ca sunt sigur ca totul va fi bine si ai sa reusesti in ceea ce iti propui. Multa bafta!

  10. ce fainutz..🙂 .. ai sa o gasesti..😛

  11. Buna tuturor

    in primul rand felicitari pentru blog Andrei. Am observat ca ai prieteni in jurul tau (dau un exemplu Andreea). This is a nice feeling.
    Acum despre the one…desi caut si eu ca toata lumea aceleasi lucruri..more ore less..ce parere ai despre acele cupluri casatorite de aproximativ 20 de ani si care au invatat sa se suporte unul pe celelalt? Si acest verb, „a suporta” nu are conotatii negative. El ii suporta unele mici, mici crize de nervi iar ea chiar il asculta cand el are de povestit cate ceva – stiri sportive, intamplari funny, etc- . Asta nu e un fel de dragoste?
    Sper sa am norocul sa intalnesc the one-ul meu.
    Si sa il pastrez.
    Imi cer scuze daca am fost ambigua in aceste propozitii. (probabil ca incerc sa ma conving ca mi-ar fi suficient povestea cuplurilor de 20 de ani)
    Spor la scris si sa ai inspiratie!


Lasă un răspuns

Categorii

