Postat de: ky | Septembrie 16, 2009

De ziua ta ….

E Marti 16.09.2009 ziua unei gasculite simpatice… incerc sa-mi aduc aminte ce-am facut de ziua mea, pentru cine nu stie a fost pe 13.01. (de notat)…. imi dau seama cu regret ca nu-mi aduc aminte… probabil n-am facut nimic memorabil… ghinion promit ca de Sf. Andrei o sa incerc sa apar la stiri ca fiind omuletul care-si serbeaza ziua in fata la UMF la flacara eroiilor prajind carnaciori pe bat :D…

Tu mai stii ce ai facut de ziua ta ? …. Eu unu promit ca nu mai las nici o zi de nastere sau nume sa treaca fara sa nu fac ceva memorabil, de care sa rad sau sa plang peste ani😀


Responses

  1. e miercuri

  2. MULTUMESC !!!


Lasă un răspuns

Categorii

