Postat de: ky | Septembrie 26, 2009

Party planner…

In fiecare grup de prieteni exista una bucata omulet care are grija ca restul gastelor sa se distreze weekend de weekend si sa nu stea in casa. Ei bine no more….

m-am saturat sa fac rezervari pe numele meu si sa ies gaura cand vine nota;

sa se anunte 30 de oameni si in ultimele 2 ore sa renunte 15, iar 5 sa fie rugati sa vina ca si cum n-am facut destule in a le creea toate conditiile sa se simta bine, trebuie si rugati sa se distreze;

sa vina la masa mea si sa-si cumpere de la bar alcool, doar ei n-au treaba cu consumatia obligatorie;

sa vada ca e o sticla de voodka pe masa care trebuie cumparata, dar nuuuu lasa ca o bea andrei singur pe aia ca doar e masa lui noi bem ce vrem;

sa mai mai anunte cate unul 5 prieteni care doar intra pe numele meu dar stau la alte mese;

Si desigur m-am saturat sa nu aprecieze nimeni ca datorita unui omulet au ce face weekend de weekend…. ei bine ghinion … eu unul mai fac rezervare doar pt 5 oameni restul sa se descurce…..

p.s. Astept si eu ziua cand o sa fiu rugat sa ies in oras la o distractie de genul celor la care v-am invitat eu…


Responses

  1. Hmmm…ce bine cunosc aceasta senzatie:P….Si eu mi-am spus de nenumarate ori ca nu mai rezerv nimic niciodata…Doar ca vine iar momentul in care vezi ca nimeni nu misca un deget, si pentru ca nu te poti distra de unul singur, simit iar nevoia sa faci ceva:P…

  2. oricum stii ca tu esti sufletul petrecerii … si toata lumea stie asta…

  3. Numai eu de cate ori am auzit o …de la tine…dar si de la mine :)) Astai viata…trebuie sa lupti pt a tine prietenii aproape in distractie…nu e usor…stiu…dar pentru unii e vital. Have fun

  4. GASCA


Lasă un răspuns

Categorii

