Postat de: ky | Septembrie 30, 2009

Fericirea…

Am fost intrebat zilele trecute: „Ce este fericirea ?”… pentru unii, pe care-i gasiti in dreapta la „Bloguri”😛, fericirea e un amestec de substante chimice ce-ti provoaca o stare de euforie… dar pfff…. daca tot sunt un consumator de sentimente as vrea ca ele sa fie in forma lor ceea mai naturala si mai barbara posibila, neprelucrate, necontrolate…. ce rost ar mai avea viata daca orice stare, traire, senzatie s-ar gasi la toneta din colt sub forma unor fiole injectabile….

Pentru mine insa fericirea reprezinta: acel zambet de pe fata unei persoane dragi, sunt fluturii din stomac, sunt vorbele spuse in soapta, sunt privirile intamplatoare, sunt atingerile accidentale, sunt  discutiile cu prietenii la un pahar de vorba sau o prajitura, sunt serile din Dublin, certurile de dupa ca de ce l-ai luat peste picior pe ala si pe aia, toate astea imi fac ziua mai buna, ma fac sa zambesc sa uit de griji, de probleme, de suparari si sa ma bucur de o viata care oricum e prea scurta pentru a nu zambi in fata problemelor….

E frumos sa te trezesti dimineata fericit, dar cred ca esti mult mai implinit cand cunosti si cauza fericirii, care de multe ori sunt cele mai insignifiante lucruri, gen o cola, dupa multe sticle de fanta :P….

Eu unul abia astept weekndul sa ma injectez cu substantele chimice, care sa-mi aduca o stare de  fericire, intr-un mod foarte natural😉


Responses

  1. The transformation has began…It is allmost complete…91% …92%…93%….

    Sunt suprins placut de ceea ce citesc… dar sunt deprimat pentru ceea ce v a urma …😐

    Pe curand… Fericire …

  2. Nu mai fi… traieste clipa oricum esti departe :P….te astept de sarbatori cu un vin fiert si o tuica fiarta, plus una bucata fripturica si una bucata show🙂

  3. Blea, bag seama ca te iei de mine :)). Una la mana, la treaba cu substantele era vba de dragoste/indragostire, nu de fericire. Daca tu le-ai asociat pe astea doua, treaba ta. Iti zic ca au fost situatii in care am fost fericit fara sa fiu indragostit. Deci poti sa le separi fara probleme.
    Doi la mana, asta ai inteles tu. Eu am abordat problema in felu asta, doar din curiozitate si pentru ca eram foarte satul de toata filosofia inconjuratoare. E ca si cum ai analiza tot ce se intampla pe tractu digestiv in momentul in care savurezi o delicatesa culinara. Ceea ce zici tu cu injectat substante pe la colturi, e ca si cum ai manca o pizza borata. Iar eu NU am incurajat acest lucru.
    Distractie maxima in weekend :d.

  4. pff… doar am facut asocierea intre sentimente… nu poti fi indragostit dar nefericit :P… de aici si substantele ….
    Ms fain


Lasă un răspuns

Categorii

