Postat de: ky | Noiembrie 3, 2009

Discutie in miez de noapte….

el: – Ce ai ?
ea: – Nimic
el: – Zii mai ce ai ca nu-s cretin imi dau seama cand ai ceva ?
ea: – Nimic
el: – Sigur ?
ea: – Da…
el: – Bai nu te cred ceva sigur ai… zii ce !
ea: – Nimic, de ce ai crede ca am ceva ?… tu ce crezi ca am ?
el: – Din moment ce te intreb cred ca ai ceva… din moment ce intreabrea incepe cu „CE” … nu e logic ca n-am idee ce ?
ea: – Nimic….
el: – Sa mori tu ca n-ai nimic ?
ea: – Da de ce sa mor … n-am nimic… pe cuvant…
el: – Puii mei … no bine… somn usor….
…………………………………………………….
ea: – Dormi ?
el: – Da…
ea: – Stii… as avea totusi ceva… iti aduci aminte cand am fost…
el: – Stii…. ai avut ocazia sa-mi spui ;)… acum dorm…. somn usor…

Cine nu a avut discutia asta nu a trait ;)….


Responses

  1. el: – Ce vrei sa facem astazi?
    ea: – As vrea sa te vad, sa te strang in brate, sa-ti zic la multi ani de ziua noastra, sa fim impreuna.
    el: – Bine, ne vedem mai tarziu.
    ea: – Ok, te anunt cand plec spre tine.

    ……………………………………………..

    el: – Te-am sunat sa-ti spun sa nu mai vii la mine, pt ca nu ma simt bine…te superi daca ne vedem maine?
    ea: – Bine…nu ma supar… [ in gandurile ei: uite cum trandafirul asta rosu pentru tine…se va ofili in vaza mea…]
    el: Atunci ne vedem maine!
    ea: Pe maine!

    …………………………………………………….

    el: Ce ai?
    ea: Nimic!

    Cine a avut discutia asta…nu vrea sa o mai repete vreodata🙂

  2. mda… si de aici reiese ca, COMUNICAREA e un lucru foarte foarte important in orice fel de relatie ai avea😉

    • Comunicarea e pentru cei care au rabdare🙂


Lasă un răspuns

Categorii

