Postat de: ky | Noiembrie 7, 2009

Dublin last night ?

Locatie: Dublin
Orele: 04:00
Stare: foarte avansata de oboseala si alcool😛
Atmosfera: PARTYYYYYYYYYYYY

eu: – Buna dimineata simpatica mica, care esti tu simpatica🙂
ea: – Buna
eu: – Cocojambo…. ( miscari din fund, chestii, maini… eu eram pe punctul de plecare)
eu: – Mai mamicule iesim si noi la un suc ceva maine ?😀
ea: – Andrei te doare capul ?
eu: BLOCAT !!!!!!
eu: – De unde ma stii ?
ea: – pff…
( mi-am dat si eu seama, dupa ce mi-am dat reset )

In rest nu prea mai stiu ce s-a intamplat, cu cine am dansat sau daca am suparat pe cineva …. stiu ca i-a fost rau cuiva😛 aa si ca erau cativa omuleti foarte foarte grei :)))

Aa… sa nu uit multumesc primariei Iasului ca nu mi-a ridicat masina pana am ajuns eu sa o recuperez😛


Responses

  1. Ce lalau !!

  2. Just curious, perioada in care te-ai blocat a fost noticeable ? Ea si-a dat seama ca te-a freaked out?

  3. iti dai seama🙂


Lasă un răspuns

Categorii

