Postat de: ky | Noiembrie 8, 2009

Just Stupid

Din ciclu oameni cretini pe care-i gasim cam peste tot, urmatorul omulet mi-a dat add si apoi a inceput🙂..

Cine are chef de discutii elevate add: „noea4u”

noea : buna
noea: ce fc
Andrei : bine
noea : cine esti
Andrei: tu mi-ai dat add si ma intrebi cine sunt ?
noea: da in leg cu ce
noea: ca eu am dat un mass
noea: si am zis poate te intereseaza ceva
noea: auzi
noea: ad rasp si tu astazi
noea: da rasp si tu astazi
Andrei: mai am si altele de facut
Andrei: tu mi-ai dat add frate de unde sa stiu eu ce vroiai ?
noea: a si rasp si mie a intrebare
noea: da dar tu miai adt add eu accept
noea: gandestete mai bine
noea: k
Andrei: frate eu am primit azi mesaj ca mi-ai dat add si ti-am dat si eu logic
Andrei: puii mei atata discutie pt nimic
Andrei: o seara placuta
noea: ai pa
noea: ma gandeam ca vrei ceva
noea: ca eu am at un mass ca vand ceva si am zis na ca te intereseaza
noea: telefoane despre asta era vb
Andrei: cum sa primesc mass daca nu te aveam in lista ?
noea: de unde es tu colegu
Andrei: ce importanta are ?
Andrei: si fara colegu ca n-am invatat nicaieri impreuna
noea: as v eu cu lumea
noea: mai baiatu
noea: sau esti si tu vreun om de afaceri mai amre decat mine si nu stiu
noea: mai mic da
Andrei: ma tu esti prost sau prost ?
Andrei: ce plm vrei daca ti-am zis ca tu mi-ai dat add
Andrei: ma intrebi de mass
noea: wey v
Andrei: cum pana mea sa primesc mass daca nu te am in lista cretinel
noea: frumos
noea: sa nu easa belea
noea: mda
Andrei: si 2 la mana vorbeste limba romana in puii mei chiar daca esti pe mess nu mai scrie ca un oligofren
noea: ca ati umplu casa de jmecheri
Andrei: si 3 la mana ce prostie e asta cu sunt mai mare afacerist ca tine ti-am zis eu ceva de afaceri ?
Andrei: plina tara asta de dobitoci sa mor eu
noea: deal ce tine
noea: dak tu imi ceri sa vb frumos
Andrei: care scrie deal si dak
noea: esti vreun deputat
noea: ceva
Andrei: esti prost prietene sau drogat ce treaba au afacerile, deputatii si add-ul tau tampit pe net ?
noea: vb frumos
noea: in p**a mea
noea: de pararama
noea: ca nu stii pana la urma cu cine vb
Andrei: pararama
noea: da
Andrei): ce e asta ?
Andrei: cu un analfabet buimac vorbesc care nu stie ce face apoi se ia aiurea de lume si nici macar asta nu stie sa faca
noea: deal de tine
Andrei: ce dealuri visezi ma ?
Andrei: ce dealuri ?
Andrei: esti cretin explica si mie ce inseamna „Deal” in propozitia scrisa de tine
noea: deal ce tine mai daramatule
Andrei: exista cuvantul asta scris asa in limba si literatura romana ?
noea: d aa mine in vocabular
Andrei: inteles
Andrei: haidi pa ca am treaba
noea: hai pa
noea: si vezi ca sa mergi drept
noea: ca sa nu cumva ca sa te duci undeva eparte
noea: ce vrei mai
noea: esti belea
BUZZ!!!
Andrei: nimic frate te fac vedeta
noea: nu vreu nimic
noea: aha
noea: si drept de autor de la mine al ei
Andrei: nu-mi trebuie drepturi de autor sa folosesc arhiva mea
Andrei: ai renuntat la ele cand ai vorbit pe fereastra mea
noea: mda


Responses

  1. ce cretin:))

  2. hahahahahahahahahah
    deal de tine
    chiar ca l-ai facut vedeta

  3. cand ti se intampla faza asta si cea din post-ul precedent, poti sa spui ca intr-adevar esti popular, te invarti in multe cercuri.

  4. generatia care vine, hai emigram cat ne mai tin puterile ca tare rau o sa ne fie la batranete… da’ partea buna-i ca retardatii ca el ajung sa munceasca in schimbul 3 la „sc.tractorul.sa”. aia de ajung la conducere fac parte din alta categorie de retardati:<

  5. Copil prost fara viitor , alte comentarii sunt de prisos.

  6. deci… o sa scriu pe limba cretinului.. pt el:D

    b , deal k te-a ars s mor i , idot mai esti . si mai trebuia s aduag este mare IDIOt

  7. am ajuns din intamplare aici la tine; insa m-am amuzat teribil cand am citit „post=ul” asta; faza cu dealurile a fost de belea, am ras cu lacrimi :)).
    am sa revin cu placere! toate bune!


Lasă un răspuns

Categorii

