Postat de: ky | Noiembrie 10, 2009

Si sa fie Smecherie ;)

Bun… se presupune ca stau si eu ca omul in fata pc-ului plictisit de tot ce e in el si de tot ce poate face….deodata yahoo-ul care in ultima vreme nu a incetat sa ma uimeasca primeste un add :)…. cine sa fie, cine sa fie, ca tot omul curios care primeste add dau si eu la randul meu add mai ales ca la nume apare frumos „?+?+???? FaThA SmEcHeRiThA ?+?+????” … plin de suspans si cu inima bubuind in piept de curiozitate intreb:
(numele id-ul de mess a fost schimbat din „?+?+???? FaThA SmEcHeRiThA ?+?+????” in „iubi” de la id-ul ei  „iubi_iubi_912000” )

Andrei: what ?
Andrei: cine esti, ce doresti ?
?+?+???? FaThA SmEcHeRiThA ?+?+????: buna si tie
iubi: sunt dana din floresty
iubi: u
iubi: ?
Andrei: eu sunt omuletul caruia i-ai dat add sa-l intrebi cine e
iubi: ti-am luat id dupa pulso
Andrei: de ce ai facut asta ?
iubi: pt ca vreau sa am mai multi in lista daca te deranjeaza pot sa il sterg
Andrei: degeaba il stergi acum deja mi-ai dat add
iubi: poy daca te deranjez pot sa iti dau igg ca sa nu mai pr niki un mass nk d la mn
Andrei: pai deja mi-ai dat add deja ti-am vazut id-ul tau de „fatha smecheritha”
Andrei: spune-mi te rog de ce esti tu smecheritha ?
iubi: ca aja sunt eu
Andrei: pai da dar trebuie sa ai un motiv pt asta nu ?
iubi: motivul il stiu eu si cei care ma cun
Andrei: pai vreau sa te cunosc si eu daca-mi permiti desigur
iubi: d unde esty
iubi: ?
Andrei: iasi
iubi: departe
Andrei: dar nu vad cu ce te ajuta sa-mi spui de ce esti smecherita
Andrei: tu de unde esti ?
Andrei: smecheritho
iubi: eu sunt din floresty
Andrei: unde-i asta ?
iubi: jud giurgiu
Andrei: ahh
Andrei: am bunicii in giurgiu
Andrei: vin in weekend acolo
iubi: aha
Andrei: vrei sa ne vedem la o cafea un ceai sa ne smecherim impreuna ?
Andrei: cati ani ai ?
iubi: 15 ani am
Andrei: si ce cauti tu pe net la 15 ani de furi id-urile de mess la baieti ?
iubi: ti se pare cv anormal ca o fta d 15 ani sa stea pe mess
Andrei: sa fure id-uri de mess da, sa fie smecheritha si sa nu stie sa scrie limba romana da
Andrei: sa stea pe mess nu prea
iubi: ia zi caty any ay?
Andrei: ya vezy poty sa puy o intrebare in romana ?
iubi: stiu f bn limba romana daca tu nu sti cum se scrie mai nou pe mess asta este pr ta
Andrei: asa e nu
Andrei: ?
Andrei: adevarul ca nu e asa smecherie sa scrii in romana
iubi: mai bn te-ai uita cum scr u si pe urma sa vb
iubi: hai akum jett ca am treaba

N-am inteles niciodata de ce e mai cool sa scrii cu Y si nu cu I, sau cu K si nu cu, C, adica ok inteleg prescurtari gen „k tine” se presupune ca inlocuiesti 2 litere cu una singura si e foarte economic pe sms dar sa scrii asa pe mess unde ai o caruta de taste si o caruta de biti de consumat WTF !?… sau poate nu sunt eu in trend cu Smecheria asta … puii mei …
Sa ne smecherim cu totii frate la 15 ani sa cautam falusuri online…. ce ne trebuie scoala noua … cand in ziare jumate din angajatori cauta fete peste 18 ani cu bune abilitati de comunicare pentru videochat, se ofera cazare, masa si sex pana le cad dintii.
Pentru imbecilii care nu stiu ce e aia fatha smecheritha, m-am interesat eu asa ca da un click acilea sa vezi smecherie de fatha.

p.s. Multumesc persoanei care mi-a scanat id-ul pe pulso, data viitoare te rog sa debifezi casuta prin care orice marlan are acces la id-ul meu ca doar e al meu😉


Responses

  1. esty un prost sa sty si u un lucru k dak vb aja pe mess cu litere prescurtate ins k esty may innteligent k stay pe mess nu k nu styy gramatik si ma doare undeva k mi ai bagat u id pe situl ala aja k muieeeeeeeeeeeeeeeee

  2. si cei care ia id meu nu ma mai baga ti in lista k oricum lua ti iggg si videochat face mata si sorata muistu dq

  3. hai akum jett =)))
    foarte tare…..ce sa zic….tineret mandria tarii, vai de tara noastra ca o macina prostia:))
    iar pt asta de sus – dana – mai analfabeto, cand ma gandesc ca eu muncesc si-ti platesc indirect alocatia, si mai tarziu ajutorul social cu siguranta….ma iau niste draci….. Stiu ca nu intelegi despre ce vorbesc, dar du-te si-ti baga capul ala gol intr-o galeata mare cu apa rece si treziti-va tu si cu toate celelalte pitipoance cu cas la gurita…ptiuuu!!!!

  4. Ai noroc Drace…Se prind de tine ca gripa … Super. Spor la mai multe ..id uri si cunostinte :)) .

  5. you gona die :))

  6. Nici eu nu o sa inteleg niciodata de ce unii scriu cu Y in loc de I si cu K in loc de C plus multe alte prescurtari cocalaresti si de prost gust.
    Spor la mai multe id-uri din astea culte.

  7. in primul rand mi-a luat jumatate de ora sa inteleg 100% ce a vrut sa spuna fetita asta… si acum nu stiu daca sa rad sau sa ii plang de mila…
    cred ca am sa ma bucur ca nu m-am nascut cu vre-o 10 ani mai tarziu si nu am cazut prada acestori „trenduri”

  8. Ma numesc Anca sunt din com. poiana mare dolj,am 14 ani si sunt in clasa a7.id-ul meu anca943 poze cu mine aici http://anca943.sunphoto.ro/Eu

  9. Legal vorbind , Art. 42 din Legea 161/2003 ne prezintã sub denumirea de acces ilegal la un sistem informatic trei variante normative, astfel:
    Alin (1) accesul fãrã drept la un sistem informatic este infracþiune ºi se pedepseºte cu închisoare la la 3 luni la 3 ani sau cu amendã;
    Alin (2) fapta prevãzutã la alin (1) sãvârºitã în scopul obþinerii de date informatice se pedepseºte cu închisoare la la 6 luni la 5 ani;
    Alin (3) dacã fapta prevãzutã la alin (1) sau (2) este sãvârºitã prin încãlcarea mãsurilor de securitate, pedeapsa este închisoarea de la 3 la 12 ani.

    Fapta incriminatã în art.42 face clar distincþia între cele trei etape ale accesului la un sistem informatic, respectiv: accesul simplu (care este de cele mai multe ori pur accidental), accesul în scopul obþinerii de date informatice (care se manifestã cel mai adesea) ºi accesul prin încãlcarea mãsurilor de securitate (care necesitã cunoºtinþe tehnice ºi este mult mai greu de dus la îndeplinire).
    pentru cei cu probleme pe internet exista deja”capitanu nemo” va rog sa apelati cu incredere. Are standarde europene.
    Chiar si probleme cu okazii.ro; sau ecrocherii; amenitari, violare intimitate, ip, e mail, teroare pshihica etc. Le rezolva, gratis. Nu e gluma.

    Buna ziua,
    Numele meu este Paul Roman si sunt inspector principal de politie in cadrul Inspectoratului General al Politiei Romane,
    Directia de Combatere a Criminalitatii Organizate, Serviciul de Combatere a Criminalitatii Informatice.

    Cu stima,
    Paul Roman

    Inspector principal de politie PAUL ROMAN
    Inspectoratul General al Politiei Romane
    Directia de Combatere a Criminalitatii Organizate
    Serviciul de Combatere a Criminalitatii Informatice
    Adresa: str. Stefan cel Mare nr.13-15, sector 2, Bucuresti
    Tel.021.208.25.25 int.26782
    Fax.021.310.04.19
    Mobil: 0743.163.
    O furnizez gratis….mie mi-au trebuii 10 luni de cautari; si tot n-am aflat-o eu. Am intebat la toate institutiile satatului, am facut petitii….canci . Ei m-au gasit pa mine…alfel nici nu poti da de ei…nu-i stie nimeni. Acum aveti si voi adresa daca va trebuie.
    Omu e capabil, si pus pe treaba.

  10. :)) …. pfff … :)))))))


Lasă un răspuns

Categorii

