Postat de: ky | Ianuarie 9, 2010

New Year’s resolution

Nu comentati titlul ales, pentru mine are logica🙂.

No bine… toata lumea sta confortabil si cu burta plina ca doar na… au fost sarbatorile…. bun…. sa incepem….

Cum bine se stie la final de an trebuie sa-ti faci planurile pe anul care vine… o chestie inutila din punctul meu de vedere si e simplu de demonstrat…. cate „dorinte” s-au indeplinit de anul trecut ?🙂 Chiar si asa mi-am facut si eu 2 promisiuni anul care incepe si anume:

1. Sa scriu mai des acilea😀
2. Sa fiu rau…

Prima e clara n-are rost sa bat apa in piu…. acum… De ce rau ?… e simplu m-am saturat sa fiu bun :)… m-am plictisit sa fac compromisuri pentru oameni care nu merita si nu inteleg ce e aia prietenie si cum se manifesta ea si de ce trebuie sa fie cu dublu sens si nu doar dintr-o parte in alta…. m-am saturat sa se apeleze la mine pentru „ajutor” care la fel de bine poate fi rezolvat si de persoana in cauza… ( nu e vorba de tine Dana aici😛 )….. m-am plictisit sa zambesc oamenilor antipatici care se cred COOL… care au o varsta dar ei n-au nici ceea mai mica idee de cum sa duca o discutie civilizata si matura… de oameni care nu inteleg intr-o discutie argumentata absolut nimic dar singurul contraargument irefutabil dat este „asa stiu eu”….  drept urmare am sa fiu rau ….

Cat de rau …. ramane de vazut….


Responses

  1. 1. Da, e o metoda interesanta de a-ti exprima gandurile, ideile cu scopul de a le da celorlalti de gandit, de a amuza sau orice altceva.
    2.Nu, dai dovada de imaturitate. Esti bun pentru tine si atat si asta nu trebuie sa implice vreun regret.
    But it’s your choice! Good luck!

  2. Nu asteptam binecuvantarea nimanui dar… multumesc cred🙂

    • Doar o opinie🙂

  3. I join u bro😉

  4. „cum aflu daca ma iubeste andrei” :)) you suck my friend :>


Lasă un răspuns

Categorii

