Postat de: ky | Ianuarie 21, 2010

Si-am plecat

Imi cer scuze pentru eventualele greseli de ortografie sau punctuatie, am o tastatura noua neimblanzita pana in prezent :D….

No bine…am fost sambata trecuta si eu ca omul prin cluburi cica … si anume:

Kush – pentru cine nu a aflat inca e clubul nou deschis in fosta locatie Planet, No1, Maxx in doua cuvinte Sala Sporturilor… bun… intru in club putin alcoolizat de acasa :P…. o tipa la intrare ma pune sa platesc o taxa de 10 lei… ok zic, nu sunt adeptul taxei de intrare intr-un club si ma gandesc ca selectia poate ar fi trebuit sa fie facuta pe alte criterii si nu pe baza a cine are sau n-are 10 lei in buzunar pentru intrare ….  bun… trecem prin cateva draperii rosii ca dupa ele sa vedem un club nou nout fata de ce era inainte, dragut din punctul meu de vedere ornamentat cu cateva columne dragute, doua statuete, canapele multe si comode sau cel putin asa pareau … totul GOOD…. muzica nu neaparat pe gustul meu dar o muzica dansanta si placuta urechilor mele firave :P….

Totul bine si frumos  mai putin faptul ca la 1 eram maxim 50 de omuleti din care cred ca peste 30 minori… e ok… au trecut testul banului de la intrare dar nu le ceri si tu un act de identitate !? …zic si eu nu stiu… no bine facem abstractie de astia mici ca probabil e mai mult vina parintilor decat a lor, trecem la ceilalti 15 omuleti care dansau nebuneste pe manele cu toate ca muzica mie cel putin imi aducea putin a house….

Bine zic, bine gasesc ne hotaram cei trei purcelusi ce eram sa plecam din Kush spre Dublin unde ramanem 2… in Dublin atmosfera frumoasa de petrecere distractie maxima… bun zic aici e de noi… si cautam un loc in care sa ne miscam si noi pe ritmuri fara sa dam unii peste altii…. ne asezam intr-un final la balcon langa o masa unde vine o domnisoara la domnisoara cu care eram si zice „Aveti masa aici ca noi avem masa aici”, „Nu, Nu avem masa aici drept urmare stam in picioare dupa cum se si vede”…. nu trec 10 sec ca vine unu MARE cu o fata de reclame pentru „alcool-ul dauneaza grav sanatatii” ….

– Aveti rezervare aici ?
– Nu prietene ne zguduim si noi pe langa…
– Pai noi avem rezervare aici !
– Felicitari !? ce sa-ti zic !?… cand rezervi o masa, ATAT rezervi scaunele sunt doar bonus ca sa nu stai in picioare iar tot ce tine pe langa e spatiu public ;)….

Dar n-ai cu cine sa te intelegi asa ca plecam… spre alt loc ..ne gandim ca ar fi mai bine sa intrebam inainte sa stam LANGA o masa…

– Nu te supara, avem si noi loc pe aici ?
– Nu stiu !
– Intreaba pe cineva daca tu nu stii !

Ce fel de raspuns e Nu stiu  !?… cata bafta trebuie sa ai ca dintr-o masa de cretini sa-l intrebi pe cel mai cretin dintre ei ?…

OK… inchei aici pentru ca ma uit si cred ca e cel mai lung post scris pana acum si n-as vrea sa obosesc…. ca pont de la mine pentru voi

Nu mergeti sambata in Dublin daca nu aveti masa riscati sa va imbolnaviti de nervi iar daca va incapatanati sa intrati fara masa sa ma cautati… am singura masa fara pretentii la imprejurimi😛


Lasă un răspuns

Categorii

