Postat de: ky | Februarie 4, 2010

De ce barbatii inseala ?

Am gasit pe net, mai exact pe eva.ro urmatoarea lista a cauzelor infidelitatilor masculine: 
„Genele sunt de vina”

Sexul a ajuns rutina
A fost inselat
Il incita provocarea
Poate scapa basma curata
Ii stimuleaza ego-ul
Nu pot spune „nu”
Au o iubita cicalitoare
Femeile le permit
Nu il mai exciti
Nu te mai iubeste

Explicatia pentru fiecare punct o gastiti pe site-ul mai sus mentionat, eu unul am o parere putin diferita:

Nu au ce le trebuie acasa- foarte multe domnisoara inainte de a-si satisface barbatul se gandeste ce parere are societatea despre asta, biserica, parintii, prietenele si mai putin instinctul sau partenerul. Daca stii ca ai un barbat nesatul acasa care toata ziua viseaza la Bj’s si alte forme de afectiune… DO IT !… sau lasa-l sa-si gaseasca una care sa nu se gandeasca de 2 ori inainte de a sari gardul direct in pat cu al ei „gagiu”.

Au o gasca acasa – nici un barbat indragostit lulea de femeia lui nu va da atentie la nici o alta femeie de pe strada, parc, club sau mai stiu eu unde… dar ea este atat de naiva incat nu-si dai seama ca omul de langa ea nu mai are nici un sentiment  si singurul lucru care-l tine legat e comoditatea, iar atunci cand isi da seama ca sta langa un strain, prefera sa se minta ca e doar intr-o pasa proasta sau ca are probleme prin alte parti si sa traiasca in trecut pe vremea cand ii dadea o floare pe luna si o scotea la suc saptamanal.

Sunt ei gascani – exista o specie de masculi care considera ca, mai multe femei mai multe sanse de castig, n-ar fi o problema daca femeile ar fi ca numerele la loto si ar veni pe rand dar cand vorbim de mai multe femei in acelasi timp deja e altceva.

Pentru a putea beneficia de un firewall bun anti-inselare va recomand comunicarea despre orice, oricand… oamenii nu mai stiu sa asculte sunt oameni care stau impreuna de ani de zile si n-au nici ceea mai mica idee care-i pozitia preferata a parternerului …. trist …


Responses

  1. si eu care credeam ca inseala pt ca sunt indragostiti de acea persoana :))
    pe cand raspunsul la intrebarea : de ce femeile inseala?

  2. Cand ajung la un raspuns ce merita spun il gasesti aici🙂

  3. lasa, ca merita, nu te alinta. asteptam..:))

  4. Hahahahahhahaha. Andrei-sexologul de serviciu. De ce ai tu senzatia ca relatiile de cuplu se reduc doar la atractie si sexualitate?:)))))
    Cand ai sa atingi maturizarea ii recomand sa citesti articolul asta. Ai sa ai o portie buna de ras🙂

  5. daca ai citit tu bine nu m-am referit doar la sex si atractie, am zis daca-mi amintesc bine si cred ca imi amintesc ca, „nici un barbat indragostit lulea de femeia sa nu ar insela” nu vad nici o sexualitate in afirmatia asta, putina atractie exista dar sa ajungi sa fii indragostit lulea iti trebuie ceva mai mult de atat😉

  6. oka, hai sa facem un exercitiu de gandire… ia sa vedem. daca, sa presupunem, ei 2 au o familie, cu investitii emotionaale si materiale si etc. si nu vor sa renunte la ea. dar, sa presupunem ca femeia a devenit de veo 2 ani critica. Il cicaleste tot timpul. „Nu esti bun de nimic” ” nu stii sa faci aia” ” nu etc” . De la atatea critici sa presupunem, logic, ca barbatului i-a scazut increderea in sine. In momentul in care apare o sansa sa si-o recapete, ce crezi, o sa o faca sau nu? Da’ tine cont ca el isi iubeste familia si nu vrea sa renunte la ea.
    Ca sa te scutesc de alte exercitii, barbatii inseala din 2 mari motive: au implantata in cap ideea ca trebuie sa-si imprastie samanta, de la natura si nu toti sunt capabili sa isi controleze instinctul asta pentru ca n-au norma de relatie bine implementata in cap. apoi al 2-lea moti e ca nu le sunt satisfacute toate nevoile, atat sexuale cat SI emotionale. Stii tu, alea primare ptr functionarea unei relatii : respectul, cooperarea, rolul, etc. si abia astea sunt motivele constiente.
    dragostea lulea de care zici tu dispare dupa 1-2 ani.🙂

  7. punctul 2 l-am acoperit zic eu in discutie la „ai o gasca acasa”, dragostea lulea daca apare dupa 1-2 ani inseamna ca e o problema undeva de nu a aparut mai devreme zic eu, iar despre ce e implantat in cap… eu unul refuz sa cred ca am fost programat sa-mi bag cuculetul in orice putulica doar pentru ca asa trebuie sa fie … si sunt convins ca sunt multi oameni pe planeta asta care nu-si lasa ratiunea pe instinct….

  8. 🙂 dragostea lulea dispare*
    de ce ai tu impresia ca numai din naivitatea femeii nu se pot acoperi toate nevoile emotionale ale unui barbat? pai daca nici macar el nu le constientizeaza? nu intotdeauna poti sti de cata apreciere, responsabilitate, autoritate, etc. ai nevoie ca sa te simti multumit. plus ca, in general, apare efectul in lant. Barbatul se simte nemultumit da’ nu-si da seama de ce, femeia simte si interpreteaza asta ca ceva in defavoarea ei, el raspunde inapoi la interpretarea ei si tot asa.
    e cea mai gresita chestie sa reduci totul la componentele din care e format. inselatul nu are „cauze” ci „sisteme de cauze”, adevarate lanturi „trofice” pe langa care ” ea e gasca” „el e gascan” „nu primesc ce le trebuie” sunt niste praf in ochi. probabil de aia s-au si scris atatea carti despre psihologia cuplului.🙂
    stiu ca tu nu crezi in carti si de aceea pot sa-ti dau n-spe mii de exemple din viata reala in care sa vezi ca „el e gascan” are de fapt cu totul si cu totul alte motive ,”ea e naiva” poate veni din incredere, nesiguranta, neapreciere in copilarie, dragoste pasionala, etc. Si nu in ultimul rand din discordanta dintre caractere si valori morale. daca ea considera ca bj e murdar, asa o sa ramana in capul ei chit ca il pierde sau nu si n-are cum schimba asta. aici apare cea mai des intalnita greseala din conceptia omului care nu vrea sa aprofundeze putin mai mult psihicul uman. Fixurile sunt cele mai stupide metode de aparare ale unui om si n-ai cum sa le remediezi doar prin vorbe sau ceva, de cele mai multe ori avand niste cauze care nici macar cel care le are nu le poate realiza.
    Eh, teorie.
    Ce vroiam sa spun de fapt, si de ce m-am bagat sa comentez e urmatoarea treaba: emiti pareri fara responsabilitate. Ai un blog public, al tau ce-i drept, dar asta trebuie sa se muleze intai pe principiul „sunt om” decat pe „e tarlaua mea si scriu ce-mi tuna”. Postul asta are sa genereze cautari din alea stupide gen „de ce m-a inselat?” si va da raspunsuri. Citeste Ileana postul si incepe sa se auto-invinuiasca. Daca era dragostea ei mare deja incepe sa-si creeze niste mici obsesii si sa isi piarda increderea in ea.
    Sau pur si simplu poti influenta cu ceea ce zici tu aici, oameni normali, care iau de bune falsele „sfaturi ale doctorului Andrei”, asa cum a aprobat si fetita de mai sus. Vrei nu vrei, ele se imprima undeva in memorie si raman acolo, facandu-si treaba sau se intampla, la fel ca mai sus, urmatoarea treaba: ea si-a format parerea asta dinainte, nu era foarte sigura pe ea, si nici n-avea de ce pentru ca nu e corecta, desi in aparenta pare, si vazand ca nu e singura care crede asa, confirmandu-i-se in mom in care citeste la tine, si-o fixeaza mai bine in minte si o ia de buna.
    So, in concluzie, nu faci decat sa promovezi superficialitatea si sa contribui la formarea parerilor false.
    Si cu explicatia asta gata, ca deja am scris mult prea mult. Cre’ca ti-am intrecut in lungime si postul tau :)))

  9. ok…
    deja se transforma in forum si nu mai e blog… hai sa vedem impreuna definitia unui blog… sau mai bine nu… o sa inchei discutia asta aici, cu urmatoarele ideei:
    Oricine are o parere proprie despre orice pe care e liber sa si-o exprime indiferent daca e corecta sau nu pentru restul lumii.
    Daca ai impresia ca blogul asta si posturile mele sunt pentru trafic sau pentru cautari stupide e problema ta, eu unul sincer nu inteleg de ce-l mai citesti daca ai parerea asta🙂
    Cat despre naivitatea femeii si vina ei in cauzele infidelitatilor barbatilor imi mentin ideea si sunt convins ca si reciproca e valabila: pentru orice infidelitate facuta de o femei EL este vinovat si nu ea.
    Iar despre sfaturile „doctorului Andrei”, daca vezi tu bine e unul singur care dupa parerea mea se pliaza pe orice „sistem de cauze”, COMUNICAREA😉.

  10. ai interpretat fix cum ai vrut ca sa pici mai bine in picioare. uitasem de caracteristica asta. eu am zis o treaba, tu ai inteles alta treaba. sau n-ai vrut sa intelegi tot ce-am zis. sau poate n-ai putut:)
    in fine, nu-mi mai bat capul. hai sa vorbim despre postul asta in, sa zicem 10 ani. ok?:)

  11. ce se intampla in 10 ani de trebuie sa vorbim despre postul asta ?


Lasă un răspuns

Categorii

