Postat de: ky | Februarie 14, 2010

Valentine’s Day


Am sa fiu scurt….

A venit si ziua asta, din pacate nimeni nu si-a revendicat premiul pus la bataie pentru capturarea lui Cupidon, deci avem inca un 14 februarie plin de indragostiti, iubire, inimioare, flori, bomboane, lenjerii intime deocheate si mai stiu eu ce…

Toate crasmele din oras sunt pline ochi de omuleti ce-si doresc sa serbeze intr-un fel sau altul iubirea dintre ei, cu toate ca jumate din ei si-ar dori sa fie altundeva… Oameni care au inselat, care au profitat de inocenta si naivitatea iubirii acum serbeaza cu zambetul pe buze ziua internationala a Dragostei…

No bine… eu ma duc la bowling cred🙂


Responses

  1. Murim de plictiseala oarecum noi, pers necuplate, indiferent daca ti-ai dori sau nu sa ai pe cineva cu care sa petreci ziua asta. Aiurea sarbatorile astea care discrimineaza. Da-mi un semnal daca vrei sa ardem niste bile diseara. (apropo de monitorizat SRI :))) )

  2. „Si eu sunt singur…nu vine nimeni sa ma ia?”
    Nu stiu ce e cu tine Andrei…insa eu unul nu te recunosc si pariezi ca nici tu. Ai langa tine persoane care tin la tine ,care te apreciaza, care te iubesc…concentreaza te mai mult pe aceasta chestiune, ca de cele mai multe ori nu ne gandim la ceea ce avem ci doar la ceea ce nu avem.
    Ai familia langa tine, ai prietenii langa tine (chiar daca multi din ei,TU, nu ii consider a mai fi prieteni), bagaboante bune ce ti vorbesc in limba materna🙂 etc etc bucurate de toate acestea…pentru ca eu stiu ce inseamna sa ti lipseasca. Poate ca o experienta de genul acesta o sa te faca sa te „trezesti” la realitate…pana atunci scrii din plictiseala si ies niste subiecte…derizorii, care cred eu ca nu te prind…
    Sa nu mi spui dupa ca e dreptul tau sa scrii despre ce vrei😛 ca ar fi amuzant. Oricum tot prin lista mea de yahoo te gasesti la prieteni chiar daca nu prea reusim sa tastam prea mult unul cu altul. Poate din obisnuinta de a ne transmite vocal ceea ce avem de spus…😉
    Prin urmare mi e dor de voi…de toti, mai mult sau mai putin prieteni.
    Aaa de fapt am inceput gandindu ma la urmatoarea replica si pt Radu dar si pt tine ca tot in acel subiect bati: Suntem singuri pentru ca noi alegem sa fim singuri.😉
    Ai grija de tine prietene…and happy valentine s day daca tot asta vrey🙂


Lasă un răspuns

Categorii

