Postat de: ky | Februarie 15, 2010

A trecut…

Bun…  sunt convins ca toata lumea a primit cadouri surprinzatoare mai mult sau mai putin… no bine… pentru cei ale caror cadouri nu au incantat pe cat se asteptau sau pentru omuletii care stateau la rand la paine spunand:

” – Ba ce i-ai luat fimeii tale ?                                 
– Flori si bomboane…
– Pf.. i-am luat numa bomboane eu,
trebuie sa-i iau si flori in puii mei”

Here’s some advise:

1.  Intr-o zi de joi scoate-o din casa imbracata de supermarket, zii ca mergeti la metro sau ceva… si mergi cu masina pana se termina benzina doar voi doi cu o muzica in surdina. Mergeti la cel mai apropiat hotel in momentul in care intri pe rosu cu benzina, give her some love, spre dimineata go home ….

2.  Mergi la floraria din colt vezi ca se dau petale de trandafir la punga ;)… pregateste o cada de apa fierbinte cu spuma si lumanarele apoi pune petalele pe pat… e putin cheese dar de efect :P… nu-ti fa griji daca se pateaza asternuturile de la flori, iese cu putin detergent :)… pentru acel ceva extra se adauga putin Barry White..

3.  Se ia cartea ei preferata, pe care tu nu o suporti, se subliniaza TOATE pasajele cu care te-a inebunit pana acum🙂

4. Lasa-i in fiecare zi pe pres flori timp de o saptamana pana la o luna depinde cat de stupid a fost cadoul tau :P…

5. Daca-i o iubitoare de animale, clar un catel sau pisic a carui nume sa-l alegeti impreuna intr-o noapte🙂

No bine … sper sa fi ajutat pe cineva cu ideile mele si sper sa citesc pe comenturi alte idei de cadouri pe care le-ati primit sau pe care v-ati fi dorit sa le primiti :)…


Responses

  1. take a walk, get some fresh air and smile! life is too short to be so fucked up!

  2. clisee:/ . si cum mai devin cadourile astea personale?:) „fata, ce ti-a luat barbata-tu de valentin?/ ee. mi-a pus trandafiri pe pat si-n cada. da’ si de la fostu’ am primit cadoul asta asa ca nu e asa special. / ai dreptate fataa, si al meu mi l-a facut tot pe asta”🙂
    sau daca vrei sa le spui altfel…romantisme fortate.

  3. :))) sau…”auzi?/ prietenu’ tau iti face cum ne-a facut si noua?” ::))))))
    sorry de dp. mi-a venit versul in cap aaabia dupa ce am dat post :))

  4. erau doar idei nu e musai sa faca cineva ce scrie acolo intocmai🙂

  5. Yo Man, Hmm, Eram Plictisit,
    Dar… Ai dreptate,
    De Facut, nu prea stiu, Oricum, Te sustin… HEHHE
    Esti COOL

  6. Citind despre cadouri mi-am amintit de site-ul de unde mi-a cumparat iubitul meu un ursulet de plus ieftin😛


Lasă un răspuns

Categorii

