Postat de: ky | Februarie 16, 2010

Noua moda ia amploare…

O noua moda s-a lansat, eu unul din fericire nu era prezent la inaugurare, nu ca n-as avea destul de suferit si asa….

No bine… a fost o perioada cand toti baietii se tundeau la acelasi frizer, dupa care a venit moda cand toti veneau de pe frontul din Afganistan cu baticul bunicii la gat, a fost moda pantalonilor stramti pe toate cele incat odata cu numele aflai si dimensiunile.  Nimic din toate astea nu m-a deranjat ca aceest nou trend la care aparent din ce in ce mai multa lume participa.

Eram azi la pizza Hut din incinta Mall Moldova, ma asez si eu ca omul la o masa in asteptarea cuiva, imi comand un suc si astept cu o tigara in bot. La masa din fata mea doi gagii cu atitudinea de „Cine-s eu” se aseaza, stau ma uit ca omul prost nu ca ar fi prima data cand vad asa ceva, ca doar moda nu-i de azi de ieri, dar daca si in locul unde vii sa mananci, tu iti tii pantalonii pe fund ca o domnisoara in asteptarea urmatorului client eu nu mai stiu ce sa cred poate nu se mai gasesc curele in orasul asta sau WTF… de ce sunt obligat ca in momentul in care ma duc intr-un loc sa mananc sau sa beau ceva sa vad cel putin 3 omuleti care au uitat ca talia pantalonului vine pe talie si in nici un caz pe fund, de ce trebuie sa stiu eu ce marca de lenjerie intima poarta fiecare.

De cand a devenit cool pentru un barbat sa-si arate fundul ? Ne-am saturat de fundul femeilor si cautam diversitate ? Eu unul nu…

N-am nimic impotriva unui san frumos daca doreste sa se descopere in fata mea sau un fund dragut sau o talie sau un buric de domnisoara, dar pentru un fund de gagiu chiar as vrea sa-mi dau aprobarea inainte sa-l vad, eventual in scris.

p.s. N-am mancat la pizza Hut.🙂


Responses

  1. bun post :))) doar zilele trecute ii atrasesem atentia si eu vecinului tau sa-si tina invelite partile mai voluptoase.
    intrebarea mea insa e urmatoarea: hai ca pe astia care-si poarta blugii atarnati de boxeri ii mai suportam, dar ce facem cu aia care poarta tanga?
    ca daca eu eram la Hut si vedeam poza aia decartam numai prosciuto mozarella si sos de pomodoro pe sclifositzii aia

  2. In sfarsit cineva care gandeste la fel. Pana acum am primit numai comentarii de genul .. etc…de fiecare data cand imi manifestam totalul dezgust fata de astfel de chestii care imi zgarie retina. Mi se pare dezgustator de-a dreptul inclusiv la femei …si ca sa puna capac peste toate e de-a dreptul penibil sa mai vezi ca individul cu pricina mai are si lengerie roz!!!!!!!!

  3. http://en.wikipedia.org/wiki/Hip_hop_fashion
    🙂 sa-i zicem doar influenta, ca fusta scurta cu vedere la picioare sau tricourile cu maneci scurte cu vedere la brate. Nici bunica-mea n-a fost de acord cand au inceput sa se poarte fustele pana sub fund.

  4. Dar tu esti de acord cu fundul baietilor la vedere ?🙂

  5. pai cu ce ma deranjeaza pe mine? nu-mi place nu ma uit ca doar nu sta nimeni cu bata pe mine sa nu-mi mut privirea. daca e vb de estetic atunci hai sa punem la colt si toate grasele/ toti grasii care poarta haine mulate prin care sa le ghicesti cam cati hamburgeri mananca seara; hai sa aruncam la gunoi si toti emo astia ca nu e nevoie sa le vedem moacele triste ca ne strica ziua sau sa le dam un sut in fund tuturor celor care au purtat animal print. asa e moda si daca e n-ai cum sa te opui. o sa treaca ea la un moment dat. plus ca bata chilotilor la vedere e atat de veche de-mi aduc aminte de ea de cand eram mica.🙂 bronxul sa traiasca.

  6. nu vorbim de bata si nu vorbim de moda. Vorbim de FUNDURI DE BARBATI GOALE ! daca-ti aduci tu aminte in filemele veche cand venea un nene gras sa repare frigiderul si se apleca sa-i vezi ce are el mai scump ?… despre asta vorbim…. daca asta-i moda eu ma duc sa ma impusc

  7. ai pusca sau vrei sa te imprumut?:)

  8. am am


Lasă un răspuns

Categorii

