Publicat de: ky | Martie 8, 2010

8 Martie

Nu o sa fie un post asa cum v-ati obisnuit pentru ca sunt suparat astazi, motivul: Ieri pc-ul meu s-a gandit sa faca un gratar… din pacate n-am vazut nici un mic, nici o bere nimic, doar fumul…

Acum scriu de pe un laptop pe care-l urasc mai mult decat orice pe lume si nu pentru ca e foarte incet sau pentru ca nu-mi merg 2 taste la el doar pentru simplu fapt ca nu e pc-ul meu ….

No bine .. am sa trec la subiect:

LA MULTI ANI TUTUROR FEMEILOR DIN LUMEA ASTA !!! chiar si celor care m-au suparat :)….

Responses

  1. Din cate te cunosc eu pe tine… Si din ceea ce postezi aici ,imi dai de gandit..ca tu vrei de fapt sa fii… Iubit mai mult…de fete binenteles :))
    Offf… „Iubiti…si cainii vagabonzi…” restul il cunoasteti :p


Lasă un răspuns

Categorii

